  • 1. Data: 2023-07-11 08:13:18
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.07.2023 o 15:15, Eneuel pisze:
    > Ktoś to ma i chcę opisać wrażenia?
    > Na coś trzeba uważać?
    > Są różne wersje?
    > Różne podzespoły?
    > Różne oznaczenia?
    > Co w nim złego?

    Przecie ten telefon kosztuje nieomal 1500zł.. Nie wiem co taki telefon
    musiałby mieć abym wybulił za niego taką kasę.. Ten jego Amoled to
    naprawdę nic specjalnego.
    Odpowiadając bezpośrednio na to  co w nim złego - cena.

  • 2. Data: 2023-07-11 23:02:27
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 11 lip 2023 o 08:13, Trybun pisze:

    > Przecie ten telefon kosztuje nieomal 1500zł..

    Widzisz podobny taniej? Wpadł mi w oko także Samsung A54...
    (bodajże A54)

    Mam jednak pytanie -- dlaczego oba te telefony nie są
    wymienione na stronie GG:

    https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en/pr
    oducts-with-gorilla-glass/smartphones.html

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 3. Data: 2023-07-12 08:47:11
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > wymienione na stronie GG:
    >
    > https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en/pr
    oducts-with-gorilla-glass/smartphones.html

    Niestety, Twoje założenie że jakiś telefon jest wyjątkowy jest błędne.
    Spokojnie kupisz telefon równie funkcjonalny za pół ceny tego POCO.
    Myślę że gdyby nie grali pod publiczkę tymi swoimi "zabójczymi"
    specyfikacjami i dali do przetestowania bez nich to mało kto by zobaczył
    różnicę.
    Co do tego GG i wymienionych modeli to pewnie jakieś niedopatrzenie.

  • 4. Data: 2023-07-12 10:56:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-07-2023 o 10:48, Eneuel pisze:
> [...]
    > : funkcjonalny za pół ceny tego POCO.
    >
    > Ponawiam propozycję podania konkretnego modelu.
    >
    > : przetestowania bez nich to mało kto by zobaczył różnicę

    Dwukrotną?
    Na czym ona polega?
    Na wyświetleniu facebooka o 0,01 s szybciej?

  • 5. Data: 2023-07-12 13:41:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > : funkcjonalny za pół ceny tego POCO.
    >
    > Ponawiam propozycję podania konkretnego modelu.
    >
    > : przetestowania bez nich to mało kto by zobaczył różnicę

    Jak już pisałem - nie ma telefonów wyjątkowych. Gdy chcę poszukać czegoś
    w zakresie swoich zapotrzebowań sprzętowo-finansowych to wchodzę np na
    Media Expert i sprawdzam promocje, następnie pułap interesującej mnie
    kwoty i sortowania wg pokaż od najwyższej. Wybieram najlepszą ofertę,
    następnie klik na stronę z opiniami o tym sprzęcie. Gdy będą w miarę
    pozytywne to zamawiam albo idę do sklepu w celu przetestowania  i tam ew
    kupuję.

    Pytanie tylko czy nie dałeś sobie tego wmówić, widząc wcześniej ichnie
    specyfikacje.

  • 6. Data: 2023-07-12 22:49:50
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 lip 2023 o 16:03, Eneuel pisze:

    > POCO F3 testowałem -- był bardzo dobry.
    > POCO F4 chcę przetestować...

    Przetestowałem. Gdzie mój telefon (Redmi Note 9 pro) pokazał
    jednego satelitę (najpierw rosyjskiego, później chińskiego)
    Poco F4 nie pokazał żadnego -- może potrzebował rozgrzewki?...

    Jeśli GNSS w testowanym telefonie ma być słabsza niż w moim,
    raczej nie zechcę kupić tego testowanego.

    Rzucam okiem na: Redmi Note 12 pro i na Realme 9 pro plus czy
    jakoś podobnie...

    Poco F4 nie ma ,,drugiej przestrzeni''. Niektóre telefony to coś
    nazywają ,,klonowaniem systemu'' bądź ,,klonowaniem telefonu''.
    Ułatwienia (dodatkowy ,,przycisk'') chyba oferuje każdy obecny android.

    Poco F4 ma 12 Androida -- trochę dziś nieświeżego...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 7. Data: 2023-07-13 10:56:33
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 12.07.2023 o 16:03, Eneuel pisze:
    > Trybun

    > Opinie w Media Expert są bezwartościowe.

    Jasna sprawa, kto przy zdrowych zmysłach polegałby na tych ich
    opiniach.. Od tego są inne serwisy, ot choćby MGsm.

    > POCO F3 testowałem -- był bardzo dobry.
    > POCO F4 chcę przetestować...

    Też coś, telefon za taką kwotę miałby być niedobry?? Chodzi o to żeby
    porównać poziom zadowolenia i funkcjonalność z takim np za połowę ceny
    owego F3.

  • 8. Data: 2023-07-13 10:58:28
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Ułatwienia (dodatkowy ,,przycisk'') chyba oferuje każdy obecny android.
    >
    > Poco F4 ma 12 Androida -- trochę dziś nieświeżego...

    To akurat chyba nie problem, przy takiej cenie raczej na pewno
    jest/będzie aktualizacja systemu. Tak samo laboratoryjna dostępność
    GNSS, o ile oczywiście nie jesteś jakimś nurkiem głębinowym czy
    grotołazem który część życia spędza pod ziemią..

  • 9. Data: 2023-07-13 19:03:44
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 lip 2023 o 15:59, Eneuel pisze:

    > - L1 i L5 GNSS i ogólna skuteczność

    OnePlus Nord 2T

    https://www.gsmmaniak.pl/1423812/oneplus-nord-2t-5g-
    promocja-dobra-cena-opinia-idealny-telefon-2023/
    https://www.youtube.com/watch?v=DqW9kRQrjkE

    Do pełni szczęścia potrzeba:
    - (jak zwykle) niższej ceny
    8/128 GB na hiszpańskim Amazonie
    (o ile masz lokalny Prime) Zapłacisz ok. 1280 złotych
    nie wiem, czym jest 'lokalny Prime'
    - sprzedaży w Polsce
    - skasowania krawędziowego ;) przełącznika

    > - co najmniej gorilla glass 5

    https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en/pr
    oducts-with-gorilla-glass/smartphones/oneplus/oneplu
    s-nord-2t.html

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2023-07-13 22:42:13
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 13 lip 2023 o 10:58, Trybun pisze:

    > To akurat chyba nie problem, przy takiej cenie raczej na pewno

    Do 13? -- owszem, ale co później? Nadto na aktualizacji
    systemu zazwyczaj nie kończy się wsparcie oprogramowania...

    > jest/będzie aktualizacja systemu. Tak samo laboratoryjna
    > dostępność GNSS,

    L5 jest tak samo nielaboratoryjna jak L1.
    To kolejna częstotliwość nośnej -- kolejna wielkość, dzięki której można
    dokładniej wyliczyć poprawki, o ile naraz odczytasz z satelity L1 i L5.

    > o ile oczywiście nie jesteś jakimś nurkiem głębinowym

    Fotony niechętnie zaglądają do wodnych głębin -- łamią ;) się jako fale
    na granicach (bądź uginają -- JF kiedyś to opisał) i tracą rezon... ;)

    > czy grotołazem

    Łażę wśród pionowych ścian -- tyle że bloków, nie grot...

    > który część życia spędza pod ziemią..

    Czyli w głębinach? -- pod Ziemią jest woda... ;)

    https://www.google.com/maps/place/52°24'00.0"S+163°0
    0'00.0"W/@-60.0843628,133.7157958,3z/data=!4m4!3m3!8
    m2!3d-52.4!4d-163?entry=ttu

    --