  • Data: 2021-01-15 11:36:26
    Temat: Re: POCO X3 za 749 z VAT
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu
    > trzymać z daleka. stąd cena

    Co złego w tym telefonie?

    Ze swego Redmi Note 9 Pro na razie jestem zadowolony.

    > i co nas to obchodzi?

    Nie wiem -- nawet nie znam odcienia tej czerni. ;)

    BlackBerry sprzedaje patenty Huaweiowi... Czy ów Huawei nie jest na
    najczarniejszej (0,0,0 w RGB) liście USA?...

    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-st
    atystyki/blackberry-sprzedaje-90-amerykanskich-paten
    tow-firmie-huawei

    --
    Ene