  • 1. Data: 2009-01-01 01:06:35
    Temat: Re: PRZEDNIE SWIATLO
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    krystian1503 pisze:
    > Siema. Mam Colibera50.
    > Kola ma 10. Jakie powinno byc cisnienie w kole ?

    IMO 8.8, ale sprawdź jeszcze w instrukcji

    --
    JS Olsztyn
    http://bikepics.com/members/sqrski/

  • 2. Data: 2009-01-03 11:15:37
    Od: krystian1503 <rakieta94@_NOSPAM_wp.pl>

    Siema. Mam pytanie.
    Mam prawie 15 lat.
    Nie mam karty motorowerowej lecz tylko rowerowa.
    I jak mnie zlapie policja(oby nie:P) i nie bede miec karty motorowerowej
    tylko rowerowa to co mi moze zrobic ?

  • 3. Data: 2009-01-03 12:07:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    krystian1503 pisze:

    > I jak mnie zlapie policja(oby nie:P) i nie bede miec karty motorowerowej
    > tylko rowerowa to co mi moze zrobic ?

    Dostaniesz klapsa a jak sie policjant okaze pedofilem to nawet wiecej :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-01-05 19:04:07
    Od: krystian1503 <rakieta94@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczunapisal

    > Dostaniesz klapsa a jak sie policjant okaze pedofilem to nawet wiecej :)

    Ale mi chodzi na poważnie...co moze zrobic?

  • 5. Data: 2009-01-05 19:25:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    krystian1503 pisze:

    > Ale mi chodzi na poważnie...co moze zrobic?

    Jebnie Cie w beret i odesle do matki. Wystarczy ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-01-30 12:04:24
    Od: krystian1503 <rakieta94@_NOSPAM_wp.pl>

    Siema. Mam kingway'a Coliber'a i mam problem z przednia opona. Poprostu
    wyglada na to, ze opona zeszla z felgi. Pompowalem i pompowalem i nic...Co
    mam zrobic aby to naprawic ?? Prosze o szybko odpowiedz:)

  • 7. Data: 2009-01-30 12:17:50
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    krystian1503 pisze:
    > Siema. Mam kingway'a Coliber'a i mam problem z przednia opona. Poprostu
    > wyglada na to, ze opona zeszla z felgi. Pompowalem i pompowalem i
    > nic...Co mam zrobic aby to naprawic ?? Prosze o szybko odpowiedz:)

    Wybory idoty stycznia jeszcze sie nie odbyly. Mysle ze masz duze szanse.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-01-30 16:25:34
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Wybory idoty stycznia jeszcze sie nie odbyly. Mysle ze masz duze szanse.

    A wg mnie to trza zmienic przednie swiatlo i wszystko bedzie inaczej
    wygladac !

    --
    Zapek Znafca
    250r

  • 9. Data: 2009-01-31 09:42:30
    Temat: Re: OPONA
    Od: krystian1503 <rakieta94@_NOSPAM_wp.pl>

    krystian1503napisal

    > Widze jak sie znacie...
    > Kolo jest bezdetkowe. I nie da sie wogole napompowac.
    > Od kogos slyszalem ze poprostu opona zeszla z felgii. Ale ja nie wiem
    > co zrobić zeby wesla na swoje miejsce...!!!odp.
    Apopro przedniego swiatla...byl zepsuty regulator napiecia !!!

  • 10. Data: 2009-01-31 09:45:29
    Temat: OPONA
    Od: krystian1503 <rakieta94@_NOSPAM_wp.pl>

    Widze jak sie znacie...