  • 1. Data: 2008-12-31 23:23:54
    Temat: Szczęśliwego Nowego Roku
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    szerokiej drogi wszystkim cyklistom w 2009 roku!!! Tak a propo np; rybaką
    życzymy połamania wętek..... a motocyklistom......? :) czekam na propozycje
    :)

    Pawel L.
    HONDA XL 125, KTM LC4 640
    HONDA NT 700 VA

  • 2. Data: 2009-01-01 08:54:53
    Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > szerokiej drogi wszystkim cyklistom w 2009 roku!!! Tak a propo np; rybaką
    > życzymy połamania wętek..... a motocyklistom......? :) czekam na
    > propozycje :)

    Niektórym na pewno życzymy, żeby nie uciekali z lekcji j. polskiego, szczególnie
    z tych, na których uczą ortografii....

    --
    McGregor

  • 3. Data: 2009-01-01 10:11:23
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Niektórym na pewno życzymy, żeby nie uciekali z lekcji j. polskiego,
    > szczególnie z tych, na których uczą ortografii....
    >
    > --
    > McGregor
    Nooo masz.... znalazł się w grupie motocyklistów bystry polonista...:(
    który nie zrozumiał intencji wątku :( no OK! pisząc w noc sylwestrową
    palnąłem ortografa no i co ? zupełny brak tolerancji :(((
    pawel

  • 4. Data: 2009-01-01 10:31:09
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    > Nooo masz.... znalazł się w grupie motocyklistów bystry polonista...:(

    Nie polonista. Normalny człowiek, który chodził do szkoły.

    > który nie zrozumiał intencji wątku :(

    Że niby jakaś ukryta intencja tam była?

    > no OK! pisząc w noc sylwestrową palnąłem ortografa no i co ?

    I nic. Wstyd. 2 ortografy, lub nawet 3.

    > zupełny brak tolerancji :(((
    > pawel

    Zwróciłem tylko uwagę. Tolerancja dla nieuków?

    --
    McGregor

  • 5. Data: 2009-01-01 10:38:16
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    > Zwróciłem tylko uwagę. Tolerancja dla nieuków?

    np; dla dyslektyków nie każdy jest tak doskonały jak ty no sorry... chłopie
    :(

    pawel

  • 6. Data: 2009-01-01 11:02:41
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pawel" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Zwróciłem tylko uwagę. Tolerancja dla nieuków?

    Sam jestes nieuk jak nie wiesz, że istnieje coś tekiego jak dysgrafia. Jak
    rażą Cie tak błedy, a nie zwracasz uwagi na treść to moze zmień grupe na
    jakąś o perfekcyjnych polonistach czy cuuuś.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 7. Data: 2009-01-01 11:03:41
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    > Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > np; dla dyslektyków nie każdy jest tak doskonały jak ty no sorry... chłopie
    > :(
    > pawel

    Za moich czasów nie było dyslektyków. Albo ktoś umiał albo nie. Dzisiaj
    wymyślono ten termin, by pod nim chowały się stada baranów, nieuków i leni:-). I
    chowają się...

    --
    McGregor

  • 8. Data: 2009-01-01 11:05:04
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "szmergiel" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak rażą Cie tak błedy, a nie zwracasz uwagi na treść to moze zmień
    > grupe na jakąś o perfekcyjnych polonistach czy cuuuś.

    Następny baran ukrywający się pod idiotycznym terminem? Więc jest was więcej?

    --
    McGregor

  • 9. Data: 2009-01-01 11:08:25
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    > Użytkownik "szmergiel" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Następny baran ukrywający się pod idiotycznym terminem? Więc jest was
    > więcej?

    Tak idioto jest nas wiecej np. rekaktor Jacek Żakowski.

  • 10. Data: 2009-01-01 11:11:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-01 12:05:04 +0100, "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> said:

    > Następny baran ukrywający się pod idiotycznym terminem? Więc jest was więcej?

    Przestań trollować.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Starsze wątki