  • 11. Data: 2009-01-31 19:27:59
    Temat: Re: OPONA
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "krystian1503" < napisał w wiadomości
    > Widze jak sie znacie...
    > Kolo jest bezdetkowe. I nie da sie wogole napompowac.
    > Od kogos slyszalem ze poprostu opona zeszla z felgii. Ale ja nie wiem
    > co zrobić zeby wesla na swoje miejsce...!!!odp.
    >
    > --

    cza użyć kompresora nie pąpki albo odwiedzic Pana Zenka wulkanizatora

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr MT10 oczywiście z koszem:-)

  • 12. Data: 2009-01-31 21:23:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości news:gm2b93$ji7$1@news.onet.pl...

    > cza użyć kompresora nie pąpki albo odwiedzic Pana Zenka wulkanizatora

    I Pan Zenek powie krystianowi co ma zrobić z felgią?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 13. Data: 2009-01-31 21:33:37
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości

    > I Pan Zenek powie krystianowi co ma zrobić z felgią?
    >
    > --
    > Jasio
    > vfr vx etz
    > Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

    Nie czepiaj się szczegółów:-)Młody ma problem z oponą nie z felgą,więc pan
    Zenek powinien poradzić sobie z ułożeniem

  • 14. Data: 2009-01-31 21:42:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości news:gm2g3f$sf$1@news.onet.pl...

    > Nie czepiaj się szczegółów:-)Młody ma problem z oponą nie z felgą,więc pan
    > Zenek powinien poradzić sobie z ułożeniem

    O jaaa, to jeszcze będzie temu Zenkowi płacił?
    No nie, i jeszcze pewnie będzie musiał tam razem ze skuterem pójść?
    A można z takom oponom jechać? To chociaż na lawecie zaoszczędzi.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 15. Data: 2009-02-01 15:08:26
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

> [...]
    > No nie, i jeszcze pewnie będzie musiał tam razem ze skuterem pójść?
    > A można z takom oponom jechać? To chociaż na lawecie zaoszczędzi.

    Jak nie umie to zapłaci,chyba jest trochę kumaty i kółko zdemontuje

  • 16. Data: 2009-02-01 16:49:21
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Monster wrote:

    > Jak nie umie to zapłaci,chyba jest trochę kumaty i kółko zdemontuje

    ... i bedziemy mieli nowy watek: "Pomuszcie! Jak zalorzyc kulko do
    mojego skuta!!

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 17. Data: 2009-02-01 21:56:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > .... i bedziemy mieli nowy watek: "Pomuszcie! Jak zalorzyc kulko do
    > mojego skuta!!

    No co Ty ? Przeciez widzisz ze on ma jeden, uniwersalny, watek.

    BTW. Umie ktos zrobic w ASCII ladny dyplom dla Krystiana ? Bo wedlug
    mnie wygral tytul asa miesiaca.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-02-01 22:05:20
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Kuczu wrote:

    > No co Ty ? Przeciez widzisz ze on ma jeden, uniwersalny, watek.
    >
    > BTW. Umie ktos zrobic w ASCII ladny dyplom dla Krystiana ? Bo wedlug
    > mnie wygral tytul asa miesiaca.

    Zaczekajmy na oscary.
    Tak na szybko to Wayniego trzeba poprosic:
    " ????q? uo p??oq??? ? ?nq o? ?u?o? ?? ? ???? ?s?? ??? s? s??? "

  • 19. Data: 2009-02-02 15:55:56
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kefir <k...@o...pl> wrote:

    >" ????q? uo p??oq??? ? ?nq o? ?u?o? ?? ? ????? ?s?? ??? s? s??? "

    Ja to jestem cienki w te klocki ale co to bylo?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 20. Data: 2009-02-02 17:44:50
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Jacot wrote:

    > Ja to jestem cienki w te klocki ale co to bylo?

    Tez jestem cienki - skopiowalem. To bylo kodowanie ktorego nie mozesz
    odczytac.