eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPacjent i jest diagnoza. › Re: Pacjent i jest diagnoza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.
    iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Pacjent i jest diagnoza.
    Date: Sun, 13 Jun 2010 10:09:34 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 46
    Message-ID: <4c14923e$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.228.163
    X-Trace: 1276416574 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19175 83.5.228.163:1579
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288452
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl...
    > Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
    > Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
    > Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
    > do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
    > klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
    > komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
    >
    > Do połowy maja święty spokój.
    >
    > I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
    > 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
    > zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
    > flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
    >
    > Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?

    Active Steering - 8 tys. zł wymiana czegoś tam bo lubił padać
    Padła skrzynia - nie wyleczone, oddana z właściwie niesprawną - brak
    redukowania i kick downu w trybie auto, w trybie manualnym jakoś działała.
    Szturchnięcie w plecy przy zahamowaniu do zera - było od zawsze i TTTM
    Dynamic Drive - raz w miesiącu przy ostrym skręcie padał. Reset pomagał
    Komunikaty o podwyższonych emisjach - po ok. godzinnej jeździe na trasie.
    Czasam ale nie zawsze.
    Obodowy lusterek skorodowany
    Gumoplastik wkoło przycisków od szyb się łuszczy
    Część sterowania fotelami "Sport" przestała działać
    Czujniki parkowania przestały działać poniżej ok. +5 stopni ale często same
    się naprawiały - raz działały, raz nie.

    Większość tych rzeczy pojawiło się po ok. 120-130 tys km. Auto oddane przy
    ok. 150 tys km. i 4 latach w moich łapach

    > Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) też się tak wali jak E60?
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia albo zasłyszane opinie?

    W przyszłym tygodniu odbieram. Opinie są jak na razie pozytywne i zupełnie
    niemiarodajne bo na forach jest pewnie z 5 właścicieli z Europy (głównie
    powiązani z BMW lub dealerami) i 50 amerykanów czekających na odbiór. Auta w
    USA są na placach ale odbiory zaczynają się 19 czerwca.

    W E60 w pierwszych latach ciągle coś tam poprawiali.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: