-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek M <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pacjent i jest diagnoza.
Date: Mon, 14 Jun 2010 09:40:26 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <hv4mdb$89u$1@inews.gazeta.pl>
References: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-209-38.wroclaw.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1276501227 8510 81.190.209.38 (14 Jun 2010 07:40:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Jun 2010 07:40:27 +0000 (UTC)
X-User: arkadiusz.matuszak.gazeta
In-Reply-To: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288648
[ ukryj nagłówki ]
> Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
> Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
> Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
> do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
> klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
> komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
>
> Do połowy maja święty spokój.
>
> I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
> 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
> zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
> flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
>
> Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?
Coś w tym jest - ale dotyczy chyba tylko tych bardziej 'skomplikownaych'
wersji :)
Kilka miesiecy temu zaczepił mnie sasiad i podpytywał o mojego subaraka.
Sam jezdził E60 535d (albo 530d). Pytam go, jak sie auto sprawuje a on
ze jest juz nim zmęczony. Poki bylo na gwarancji jakos sie trzymalo. Ale
z czasem zaczela sie elektronika nimozebnie pierdzielić.
Z kolei czesto jezdze dwuletnią E60 520d z automatem. W temacie
wyposazenia nie ma tam zadnych wynalazków typu active steerenig, dynamic
drive, head up display itd... W ciągu dwoch lat cos sie spieprzyło z
gniazdem zapalniczki i pojawily sie purchle na ramce od drzwi.
Elektronika generalnie sie jakos trzyma.
--
PozdrawiAM!
WRX/240KM
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.10 22:49 Przemek V
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=