  • Data: 2022-05-03 14:34:37
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.05.2022 o 14:14, _Master_ pisze:

    > Bardziej rzeczywiście niż zbiornik LPG?

    Sądzę że tak.

    Ciśnienie w ukladzie LPG to jakieś 2 MPa (na 2,7 ustawione są zawory
    bezp, sama butla jest certyfikowana na 6,75Mpa. Wodór to do 70 MPa. a
    więc 35 razy więcej. Dla zrozumienia ile to 700bra (albo 70Mp) to
    ciśnienie na głębokości 7km. Niejeden gumiarz zginął od głupich 8 barów
    w opinie od tira.

    > O ile %? ;[)

    Pojęcia nie mam - a robili krasztesty? Ale rzeczywiście intuicja mi
    podpowiada, że nie chciałbym w czasie dzwona mieć czegoś takiego pod dupą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!