  • Data: 2021-06-14 17:12:39
    Temat: Re: Paliwo jest tak drogie ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Jun 2021 21:24:04 +0200, ii wrote:
    > Komfort.
    > 1 klasa, a co. Płacę 1/4 ceny paliwa to czym się mam przejmować. Jest
    > prąd, generalnie cicho, tylko ciągle pociąg pipa ostrzegawczo na coś.

    Ja tam na cichy pociag jeszcze nie trafilem.
    Chyba same kola na szynach halasuja.

    > Jedziemy sobie pyr pyr pyr. Około 160km/h,
    > niekiedy nieco szybciej, niekiedy wolniej. Nie jest to Pendolino.

    Ale i tak predkosc niezla, a w Polsce wrecz znakomita.

    > Wars, jakieś
    > nienajpodlejsze jedzenie.

    Zaden klient nie narzekal :-)

    > Mogę sobie tak siedzieć i pisać. Dokładniej
    > muszę. Lutownicy przecież nie wyjmę :-) Choć w sumie nie wiem, mówią że
    > tytoniu nie można, papierosów elektronicznych też, o lutownicy nie
    > wspominają.

    Moze i mozna, ale za bardzo trzesie :-)

    > No i
    > przeglądam sobie filmiki z kamerki samochodu co to ostatnio jechałem

    W samochodzie bys nie przegladal :-P

    > Restart systemu.
    > Jesteśmy spóźnieni. Została minuta na dotarcie do stacji docelowej a
    > jesteśmy na poprzedzającej. Jeszcze z 10 min jazdy. Nagle zapada
    > kompletna cisza. Oświetlenie z przyciemnionego zmienia się na normalne,
    > jasne. Panel informacyjny gaśnie i ... jak w tych filmach SF,
    > przeładowuje się system, widzimy komunikaty boot loadera. Miele z 5
    > minut, panel robi się normalny, ale pusty. Ruszamy. Z powodu "restartu
    > systemu" pociąg spóźnił się ostatecznie z 15 min.

    Eee, to prawie nie ma co narzekac.
    Samochodem zawsze dojechales na czas ?

    > Z dworca na miejsce.
    > Niestety z powodu spóźnienie odjechał autobus z dworca autobusowego
    > który jest obok dworca kolejowego. Miał być za 5 minut od przyjazdu.
    > Kolejny też odjechał. Bardzo fajne zorganizowane, bezproblemowe
    > przejście itp itd no ale ... nic już nie przyjedzie w najbliższym
    > czasie. Idę sobie na inny przystanek, gdzie miał jakiś inny autobus

    Jak eko, to eko - piechota idz :-)

    > jechać. Nie mogę go znaleźć, ale na następnym przystanku powinien też
    > stawać, więc idę dalej. Dochodzę, no nie, jechał przed chwilą ale jakiś
    > inny, którego w ogóle wcześniej nie widziałem w rozkładach wyszukanych w
    > necie.

    Taa, rozklady KM to osobna sprawa ... ale za to PKP nie odpowiada :-)

    > I znowu nie ma niczego w planie. Jest późno, zaraz sklepy zamkną,
    > nie mam nic do jedzenia na dzisiaj ani jutro, czyli niedzielę. Co za
    > debil wymyślił niedziele niehandlowe.

    A kto na niego glosowal ... choc z drugiej strony ... a pomyslales o
    tych, co musza pracowac w niedziele? Czy w sobote :-)

    > Myślę sobie, pójdę dalej, będzie
    > jakiś sklep. Nie bardzo kojarzę gdzie, ale tak to często bywa, że nie
    > kojarzymy czegoś a to jednak jest.

    akurat przy dworcu moglby jakis byc.
    U mnie chyba nie ma, ale w miescie sie namnozylo Zabek, czynne nawet w
    niedziele, o ile wladza nie zlikwiduje tych lamistrajkow :-)

    > No ale idę, idę, a sklepu jednak nie
    > ma. Dolazłem na kolejny przystanek. O jest w rozkładzie jeszcze inny
    > autobus. Niestety już nie tam, gdzie potrzebuję a tylko w pobliże. No to
    > czekam. Przyjeżdża. Radośnie zmierzam do kierowcy by kupić bilet. A ten
    > że "oni nie sprzedają już biletów". Na wioskach do busów sprzedają a tu
    > już nie.

    Tu jest panie miasto, a nie wiocha, tu kultura obowiazuje :-)

    > Podsumowanie
    > Zeszło około 10h. Czy to jest konkurencyjne do podróży samochodem która
    > trwa między 6 a 8h?

    Ale mogles sobie przez 10h odpoczac ...

    J.