  • Data: 2021-06-14 18:34:33
    Temat: Re: Paliwo jest tak drogie ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2021 o 16:11, ii pisze:

    > A jakie to niby miasta były. Dworzec tylko niecentralny bo bliżej było.
    > No to kasy już nie było.

    Ja kiedyś testowałem poznan (centrum) wawa (konkretnie bielany - czyli
    metro z dworca i lotniska, oraz wjazd autosradą prawie do domu;)

    Generalnie - najszybciej pociągiem (przed ostatnim remontem), potem
    samolotem (generalnie - bo jednorazowy rekord to do samolotu należy ale
    trzy minuty później na lortnisku i byśmy owgóle nie polecieli) na końcu
    samochód. Dobre porównie bo są bezpośrednie lot, kolej i autostrada.

    --
    Shrek