  • Data: 2011-05-10 19:20:37
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 20:41, KJ Siła Słów pisze:

    > 1. Nie da się.
    >
    > Cała kosmiczno-fantastyczna estetyka rękawic spowodowana jest 2
    > przyczynami:
    >
    > - odporność na tarcie o asfalt,

    ale to zwykle trwa krótko, no chyba że atakujesz cysternę:)
    > - zmniejszenie udaru w momencie uderzenia dłonią.

    to jeszcze krócej ale skutki ma poważniejsze.
    > nie da się tego zrobić "na cienko".
    >
    > Z puntu widzenia wygody ważna jest wewnętrzna strona rękawicy i to w
    > położeniu na manetce a nie na ladzie sklepowej i tym się kieruj przy
    > szukaniu.

    To standard, wysyłkowo nie kupię.
    > Kiedyś tam Tadek z motostore na przykładzie moich rękawic wytłumaczył mi
    > działanie kilku jak nie kilkunastu różnych ficzersów.

    To teraz jeszcze napisz co to za rękawice:)
    > Co prawda udało mi się już prawie wszystkie zapomnieć :-) podobnie jak
    > cenę tych rękawic:-) ale prawie wszystko co składa się na futurystyczny
    > wygląd ma swój praktyczny sens.
    >
    > 2. A tak w ogóle to bym się zastanowił czy nie masz dźwigni za wysoko i
    > czy to nie od dźwigni zaliczasz te kontuzje, skoro już szukasz jakiejś
    > prawidłowości.

    To raczej nie kwestia manetek. Pierwszy raz jeszcze na TDMie to był
    uślizg przodu w początkowej fazie deszczu - wymuszenie pierwszeństwa
    (przynajmniej tak to wyglądało z mojej perspektywy) - upadając w prawo
    podparłem się dłonią i w tym momencie przywaliłem łódeczka. Niechronioną
    na dodatek.
    Teraz trochę nie bardzo mogę sobie przypomnieć trajektorię ale wygląda
    mi to na zahaczenie o klamkę - za bardzo na zewnątrz dłoni mam kontuzję.
    raczej upadając spadłem na pierwszy staw małego palca i mi się krawędź
    dłoni "podwinęła" do środka. Ale klamki jeszcze raz sprawdzę.
    > KJ dochtór CHouse
    >
    > PS. Trzymam kciuki za Twoje ręce
    Dzięki, na moto i tak już jeździłem ale to nie to samo jak się niepewnie
    czujesz. 2 tyg jeszcze wytrzymam - poszukam rękawic:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050