  • Data: 2011-05-10 19:32:33
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 21:13, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Qlfon"<r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > news:iqc2up$br7$1@mx1.internetia.pl... W dniu 2011-05-10 19:23, Grzybol
    >
    > Hmm, zrozumiałem, że robisz to częściej. Masz po prostu jebitnego pecha - 2
    > glebki i 2 razy ręka jebnięta. Zamów rękawiczkę u zbrojmistrza.

    Nie, luzik - w sumie to tylko się cieszyć że to tak się kończy. Za
    pierwszym razem mogło mnie coś rozjechać bo oczywiście nikt się nie
    zatrzymał jak sobie leżąc na plecach na środku głównej przelotówki w
    Dębicy sprawdzałem czy jestem cały a drugim razem gdybym zamiast na
    torze zrobił tę głupotę na ulicy to mogłem trafić jakiegoś Kamaza. Mój
    anioł stróż nadąża za mną widocznie.
    Oglądam właśnie na YT testy rękawic - zejdzie do rana coś czuję:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050