-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Parametr isolate przy wysokich napięciach
Date: Sat, 01 Feb 2014 12:47:26 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <lcimsc$td1$1@node1.news.atman.pl>
References: <lc8p0c$5c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<lccp5h$st9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<P...@n...chmurka.net>
<lce88b$v6j$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lcedrq$6r0$1@node2.news.atman.pl>
<lcgtn8$feu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-71-161-223.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1391255244 30113 89.71.161.223 (1 Feb 2014 11:47:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Feb 2014 11:47:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <lcgtn8$feu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:659062
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-31 20:31, Atlantis pisze:
> Hmm... Przeszukuję teraz katalogi sklepów w poszukiwaniu jakiegoś
> transoptora z bramką. Niestety z tego co widzę większość układów w
> rodzaju 6N137 ma rekomendowane napięcie zasilania pomiędzy 4,5 a 5,5V.
> Ja muszę zasilić to 3,3V. Za czym powinienem się rozglądać?
No to masz kłopot. Tak z pamięci to PC900, ale on jest wolniejszy.
Nie masz tam nigdzie 5V? Bo te transoptory generalnie mają wyjście z
otwartym kolektorem, więc samo połączenie do 3.3V nie jest kłopotem - ja
tak z HCPL-0600 robię, ale mam do dyspozycji również 5V.
No i może można zrobić zawsze układ ze zwykłym transoptorem ale z
wyjściem z emitera... czasem są z wyprowadzeniem bazy, to można dać
rezystor do bazy przyspieszający wyłączenie. Jest trochę metod
przyspieszenia, tylko bez danych o tym, co masz na wejściu to trudno
mówić o konkretniejszych rozwiązaniach, a pewnie i bez prób może się nie
obyć, bo może trzeba będzie wybrać egzemplarz?
A może popracować nad stroną "pierwotną" i dać tam mały timer
wydłużający impulsy?
Pozdrawiam
DD
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.14 12:59 Dariusz Dorochowicz
- 01.02.14 13:52 Atlantis
- 01.02.14 15:42 Michał Baszyński
- 01.02.14 17:24 Atlantis
- 02.02.14 10:00 Atlantis
- 02.02.14 17:56 Dariusz Dorochowicz
- 03.02.14 10:58 Piotr Gałka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Cyna dylemat
- Mierniki poziomu glukozy (CGM, FGM)
- A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- NETIA i hasło logowania
- Modulacja FM
- Najgorszy język programowania
- Kol. sukces po polsku: firma Szumisie sp. z o.o.
- Chińska Telefonia 6G - Chcą Nas Sterować Elektrycznie - Jak Kukiełki w Teatrze Lalek!!!
- RS-485 ale automatycznie dwukierunkowy
- Leżakujące SSD gubią po roku dane
- kolorowy e-paper
- Sterownik kotła CO praca PWM
- Jakie baterie A23 i LR44?
- OLED SSD1306 - degradacja?
Najnowsze wątki
- 2025-12-12 Cyna dylemat
- 2025-12-12 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-12 Warszawa => Architekt rozwiązań (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-12 Warszawa => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-12-12 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-12-12 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-12-12 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność