  • Data: 2014-09-24 23:06:33
    Temat: Re: Parkowanie samochodem na trawniku ?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a)

    Nie podam źródła, ale czytałem, że praktyka Warszawskiej Straży
    Miejskiej (być może nakierowana jakims wyrokiem) jest taka, że jak już
    nie ma trawy, to nie ma mandatu.

    Efekt tego obserwuję w pobliżu przystanku PKP Warszawa-Płudy. Dużo
    chetnych, mało miejsc. Najpierw nieśmiałe próby - 1, 2 samochody na
    trawniku, po kilku tygodniach cały trawnik zastawiony samochodami, po
    kilku miesiącach brak trawy. Po zimie będzie syf, błoto i koleiny.

    --
    Tomek