    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <5e35bd7f$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <r14hd9$hrm$1@gioia.aioe.org>
    <5e368732$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e377673$1$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e37ee35$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e38c045$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e394063$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <r1cpq3$qoe$1@news.icm.edu.pl>
    <5e39f41f$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <r1i0j4$ei3$1@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Partycja odzyskiwania
    Date: Fri, 7 Feb 2020 01:15:09 +0100

    "Animka" r1i0j4$ei3$...@n...icm.edu.pl

    > Myślałam, że jest jeszcze jakieś inne źródło.

    Jest cała masa, ale to jest najlepsze.

    > To narzędzie mnie nie odpowiada.

    Jakie narzędzie? -- ściągasz po prostu obrazek ISO.
    (obecnie jest to przykładowo -- Win10_1909_Polish_x64.iso)
    Możesz wypalić ten obrazek na DVD lub spreparować penflaszkę.

    > Na dodatek trzeba wlączyć Windows Update chyba.

    Nie trzeba. Trzeba wejść z systemu innego niż W10 itp., o czym
    pisałem, budząc do życia trolli odpowiadających ni z gruszki ni
    z pietruszki. Możesz wejść z WXP, z Androida itd. lub zasymulować
    spod W10 system inny niż W10, W8 itd... Możesz wejść tam spod WXP
    na VBoxie czy innej maszynie wirtualnej -- jak ja przed chwilą
    wszedłem, aby podać tu (kilka linijek wyżej) nazwę pliku ISO...

    - Być może trolle weszły w posiadanie ;) tej wiedzy -- i bronią
    tej wiedzy przed ,,obcymi'', gdyż chcą błyszczeć ową wiedzą.
    - Być może ich reakcja nie jest związana z tą sprawą. [może po
    pijaku nie panują nad tym, co piszą]

    > Już raz to robiłam i na Win 10 miałam same śmieci szpiegi.

    O tyle to jest lepsze, że od razu spreparuje flaszkę USB -- nie
    korzystałem z tej opcji, więc nie wiem, jak jest naprawdę, ale
    ponoć jest to dobre narzędzie.

    Zasymuluj WXP lub wejdź z Androida itd. a dostaniesz link typu:

    https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10ISO

    który ściągnie Ci obrazek ISO gotowy do wypalenia na DVD...

    Z Androida o tyle lepiej, że są tam fajne programy do
    szybkiego ściągania wielowątkowego -- SZYBKO spada
    akumulator i transfer... Pod Win niby też można
    wielowątkowo, ale IMO znacznie trudniej niż pod A.

    Przeglądarki netowe pod Win (tym bardziej pod A) zazwyczaj
    potrafią oszukiwać -- zgłaszać inne systemy, inne przeglądarki,
    bruździć w IP czy inne adresy itd... Co chcesz, to Ci zgłoszą. ;)

    --