  • Data: 2023-04-01 13:44:15
    Temat: Re: Pen z Ventoyem
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 20:05, Pawel pisze:

    > A ile jest tych narzędzi? ?jeśli nie jesteś jakąś Alfą i Omegą, co
    > ogarnia Sieci, sprzęt, WiFi, security i kilka innych dziedzin, to
    > wystarczy zainstalować kilka narzędzi i tyle. Reszta narzędzi typu htop,
    > mc i inna tego typu drobnica w większości dystrybucji jest już
    > zainstalowana.
    > Po jednym skonfigurowaniu tych narzędzi, możesz ich używać przez lata.
    > Kiedyś miałem jednego pena i kilka lat temu musiałem zrobić drugiego jak
    > kupiłem sprzęt z UEFI i tyle.

    Narzędzi jest sporo a większość userów takich pakietów używa
    też do dłubania w kompach znajomych.
    Zrobienie zestawu tylko dla własnego kompa czy dwu
    jest prostsze od zestawu uniwersalnego.

    > Czy ja wiem, taki pen awaryjny wielokrotnie uratował mi życie.
    > Zainstalowałem sobie ubuntu server LTS + jakieś lekkie gui. Do tego
    > zainstalowałem kilka narzędzi i jedyne co teraz robię, to aktualizuję
    > pakiety i tyle. Wszystkie ustawienia mam w wjednym miejscu. Historia
    > komend zapisywana w jednym miejscu, więc nie trzeba za każdym razem
    > szukać jak daną czynność zrobić.

    Moim znajomym życie ratował podobny pen ale nastawiony na bardzo
    różne konfiguracje. Ale oczywiści możesz możesz się kłócić że
    skoro ty nie widziałeś yeti czy drugiej strony księżyca to one
    na pewno nie istnieją.