  • Data: 2020-12-20 23:14:17
    Temat: Re: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 20 grudnia 2020 o 00:11:34 UTC+1 collie napisał(a):

    > Call Recorder - ACR 33.3-unChained. Tylko ta wersja.

    I ta podpowiedź wygrywa wątek.
    Dziękuje.
    Nagrywarka działa wyśmienicie, rozmówcę i mnie słychać na nagraniu równie doskonale.

    Ciekawostka:
    zainstalowałam też to samo na poprzednim telefonie - LG V30.
    I tu, na LG V30 niestety jest problem: słychać dobrze tylko mnie.
    Gdzie szukać przyczyny? Wersja androida? w LG jest Android 9, a w Note10 jest Android
    10.
    Poza tym co może mieć wpływ, że w LG nie słychać rozmówcy na nagraniu? Telefon
    sprawny, karta sim tej samej sieci co w Samsungu...

    Wszystkim w wątku za dyskusje, inspirację, wasze pytania i wyjasnienia dziekuję.
    Szczególnie dziękuję collie.

    Majka