  • Data: 2020-06-29 19:59:58
    Temat: Re: Phev w ofensywie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Może by zrozumiało, gdyby to im ktoś powiedział. W informacjach o
    > tym, jak segregować odpady w mojej okolicy o tym nie ma.

    Ano.

    > Zresztą, jeśli to jest takie ą ę, i śmieciarze mają taki wielki
    > problem z tym, że to folia za cienka, a że szklanka to nie do
    > szkła, to już chyba lepiej by było, gdybyśmy wrzucali śmieci do
    > jednego wora jak leci, a już specjaliści by sobie segregowali wg
    > obowiązujących w danym dniu wytycznych. Drożej by nie było, bo już
    > jest drogo, a może nawet byłoby taniej, bo jednak lepiej zapłacić
    > specjaliście, aby posegregował, niż kazać to robić za darmo
    > ludziom, a potem po nich poprawiać.

    Specjalisci twierdza ze nawet najlepsze linie sortujace nie odzyskaja i
    nie posortuja wszystkiego i ze jednak lepiej przywozic wstepnie
    sortowane.
    Ale zgadzam sie ze jest z tym bałagan i sa pułapki w styłu szkło pakowe
    etc.
    Ale nie oszukujmy - i tak najwiekszy problem jest w tym ze gro ludzi ma
    sortowanie w dupie i nie chodzi tu o niuanse czy oflia taka czy siaka
    tylko ogólnie - olewaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka