  • 1. Data: 2020-06-24 12:26:23
    Temat: Phev w ofensywie
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://elektrowoz.pl/auta/mercedes-sprzedal-15-tysi
    ecy-egzemplarzy-a-250e-w-dwa-tygodnie-przestano-przy
    jmowac-zamowienia/

    Niemcy sprytnie wybrneli że starcia z eko oszolomstwem. Oczywiście będzie drożej ale
    dla dobra motokoncernow gotowi jesteśmy na poświęcenia ;-)

  • 2. Data: 2020-06-24 14:32:37
    Temat: Re: Phev w ofensywie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2020 03:26:23 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > eko oszolomstwem

    Co to jest eko oszołomstwo?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-06-24 14:53:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Co to jest eko oszołomstwo?

    Na przykład wmawianie że półtorej godzinna przerwa na ładowanie co trzy
    godziny jazdy to żaden problem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-06-24 16:59:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/06/2020 14:53, RadoslawF wrote:
    > Na przykład wmawianie że półtorej godzinna przerwa na ładowanie co trzy
    > godziny jazdy to żaden problem.

    No tylko że jesli dodatkowo jest to np. w kontekście zakupów i manicure
    to wtedy już zupełnie nie wyglada to strasznie.

    Antyeko oszołomstwo polega na dokładnie tym samym co eko oszołomstwo.
    Półprawdach i dobieraniu faktów aby udowadniać jakies puste ideologie,
    równie głupie po obu stronach.

  • 5. Data: 2020-06-24 17:34:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-24 o 16:59, heby pisze:

    > No tylko że jesli dodatkowo jest to np. w kontekście zakupów i manicure
    > to wtedy już zupełnie nie wyglada to strasznie.

    Robisz manicure co trzy godziny?
    Robisz zakupy co trzy godziny?

    > Antyeko oszołomstwo polega na dokładnie tym samym co eko oszołomstwo.
    > Półprawdach i dobieraniu faktów aby udowadniać jakies puste ideologie,
    > równie głupie po obu stronach.

    Mylisz antyeko z pokazaniem prawdy o hasełkach eko.
    Ale to nie dziwi wobec propozycji robienia zakupów czy manicure
    co trzy godziny tylko dlatego żeby obronić pojazd elektryczny.
    I właśnie taka postawa to oszołomstwo.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-06-24 17:41:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Co to jest eko oszołomstwo?

    Coś jak samochodoza kliniczna, tylko trochę w inną stronę.

  • 7. Data: 2020-06-24 17:43:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Co to jest eko oszołomstwo?

    Coś jak spalinoza kliniczna, tylko trochę w drugą stronę.

  • 8. Data: 2020-06-24 18:45:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 16:59, heby pisze:

    > No tylko że jesli dodatkowo jest to np. w kontekście zakupów i manicure
    > to wtedy już zupełnie nie wyglada to strasznie.

    Już nie mówiąc o tym, że przerwa to nie 1,5 h, tylko góra 45 minut.

  • 9. Data: 2020-06-24 18:57:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/06/2020 17:34, RadoslawF wrote:
    > Robisz manicure co trzy godziny?

    No widzisz, dokładnie to co mówie. Antyeko oszołomy stosują idityczne
    argumenty że samochody elektryczne nie są do pokonywania 1000km trasy a
    znowu eko oszołomy stosują taktykę twierdzenia że od dizla się umiera.

    > Mylisz antyeko z pokazaniem prawdy o hasełkach eko.

    Ależ oczywiscie. Moja prawda jest prawdziejsza niż ich prawda. Jak bym
    słuchał wyborcy <tu wstaw partie> o tym że jego hipokryzja to nie
    hipokryzja to tylko pokazywanie gołych faktów choć lekko wbiórczo.

    > Ale to nie dziwi wobec propozycji robienia zakupów czy manicure
    > co trzy godziny tylko dlatego żeby obronić pojazd elektryczny.
    > I właśnie taka postawa to oszołomstwo.

    Problem w tym że ja nie bronie. Ja tylko pokazuje że mamy obecnie
    idityczną polaryzację, gdzie tępe ćwoki od dizli myślą że ekooszołomy
    chcą ich wyprowadzić do różowych Leafów, a znowu tępe ćwoki od
    elektryków myślą że zlikiwidoanie dizli spowoduje 200+ lat życia w
    czystym powietrzu. Widać identyczny poziom dyskusji co o polityce: każdy
    okopuje się we własnym szambie ideologicznym gotowy rzucać gównami do
    tego drugiego szaba budując gównianą przyszłośc wszelakich kompromisów.

    Serio, ktoś Ci obiecywał że samochody elektryczne są do robienia dużych
    tras? Odsuń się nieco od tego debilizmu, oceń go obiektywnie i popuść
    krawat. To tylko argument z szamba ideologicznego dizlowców. Idiotyczny.
    Takie same, poziomem, znadziesz w szambie ekooszołomów. Warto czasem się
    zastanowić, czy je powtarzać. Tak, najzwyczajniej powstrzymać się, aby
    można spojrzeć czasem rano w lustro.

  • 10. Data: 2020-06-24 20:49:39
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-24 o 18:57, heby pisze:

    > No widzisz, dokładnie to co mówie. Antyeko oszołomy stosują idityczne
    > argumenty że samochody elektryczne nie są do pokonywania 1000km trasy a
    > znowu eko oszołomy stosują taktykę twierdzenia że od dizla się umiera.

    Idiotycznym argumentem jest propozycja cyklicznego manicure
    bo i tak pojechać się nie da. Lub zakupów.

    > Ależ oczywiscie. Moja prawda jest prawdziejsza niż ich prawda. Jak bym
    > słuchał wyborcy <tu wstaw partie> o tym że jego hipokryzja to nie
    > hipokryzja to tylko pokazywanie gołych faktów choć lekko wbiórczo.

    To dlaczego wystartowałeś ze swoją hipokryzją?

> [...]
    > Takie same, poziomem, znadziesz w szambie ekooszołomów. Warto czasem się
    > zastanowić, czy je powtarzać. Tak, najzwyczajniej powstrzymać się, aby

    Dlaczego uczestniczysz w tej dyskusji zamiast się powstrzymać?
    Tak bardzo lubisz to szambo czy jednak jesteś oszołomem?