  • Data: 2022-06-17 12:08:27
    Temat: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-06-2022 o 12:00, cyklista pisze:

    > na przykład nie było u nas powszechnie żelazek do kart,

    Przy stracie kart były.
    Wiadomo, że wtedy w ogóle akceptacja kart nie była powszechna, więc
    ciężko porównywać do stanu obecnego.
    Ale swoją pierwszą kartę bardzo często w ten sposób używałem.
    Elektroniki wtedy za wiele nie było.

    > tak samo z komputerami było ich tak mało że wskoczyliśmy powszechnie
    > dopiero w erę pc, tak w firmach jak i w domach,

    Sugerujesz że jakieś wcześniejsze się do czegoś konkretnego nadawały?
    Bo moim zdaniem ich powszechność była taka sama jak ich funkcjonalność.

    I jak najbardziej widziałem wcześniej komputery czy to w firmach czy w
    domach.
    Te drugie duuuużo wcześniej.