  • Data: 2022-06-21 12:16:44
    Temat: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2022 o 14:36, Poldek pisze:

    > Nic dziwnego, wylot rury wydechowej jest na zewnątrz i jadąc samochodem
    > nie wdycha się własnych spalin.

    Ale jak jedziesz za kimś to już czujesz smród taki sam jak z twojego
    samochodu. Albo chodnikiem obok. Więc to jednak jest dziwne, że ich to
    nie rusza a np nawóz z pól im śmierdzi.

    > Ja też lubię jechać samochodem, ale nie
    > lubię, kiedy jestem w parku z dzieckiem, a obok wyją, ryczą, warczą i
    > dudnią i zasmradzają samochody i młotory.

    A w jakim parku tak jest? Parku samochodowym?

    > Na tym polega ta sztuczka.
    > Są jednak ludzie, którzy mają samochody, jeżdżą nimi, ale nie zawsze i
    > nie wszędzie.

    A co robią? Stoją obok samochodu? Samochód obok nich?

    > Potrafią też wysiąść z samochodu, przejść się na własnych
    > nogach, albo jechać rowerem, pociągiem lub usiąść na ławce.

    No ale co im to daje w temacie rozwiązania potrzeb transportowych. Jak
    na razie samochód jest jedynym sensownym środkiem transportu. Żadne tam
    piechtochody, rowery, pociągi i stojławki. Samochód po prostu działa.

    > Są też
    > ludzie, którzy wszędzie jeżdżą samochodem, jak mają do napisania SMSa,
    > rozmowę telefoniczną, to wsiadają do samochodu, włączają silnik i tak
    > tam tkwią generując w miejscu spaliny i hałas.

    Na to właśnie wymyślono elektryki i kabrio.

    > To są ludzie, którzy
    > podjeżdżając pod bierdonkę muszą wjechać 4 kołami w drzwi sklepu, żeby
    > przypadkiem nie przejść 20 metrów na nogach.

    I bardzo dobrze.

    > Ludzie, którzy wyjeżdżając
    > na wakacje starają się wjechać do jeziora, rzeki, morza samochodem, mieć
    > go zawsze przy sobie, nigdy nie tracić kontaktu wzrokowego ze swoim
    > samochodem.

    W czym problem?

    > Uważają, że jazda tramwajem, to coś PRLowskiego,

    PRLowski jest cały ten ruch transportu masowego. Jechałem wczoraj i ..
    no jak w PRLu. Każdy powinien mieć mały osobisty samochód. Żeby sobie
    mógł dojechać tam gdzie chce i kiedy chce. Miał gdzie bagaże umieścić,
    było mu wygodnie. Ewentualnie z szoferem jak nie umie sam prowadzić.

    > a hałas
    > silnika spalinowego to jest ich zdaniem osiągnięcie cywilizacji.

    Z d..y argument.