-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Sat, 4 Oct 2014 18:29:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 64
Message-ID: <m0p79i$lao$1@node1.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl> <m0n0g8$h7a$1@node2.news.atman.pl>
<m0n45p$d6d$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad>
<m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl> <m0ojnn$vqr$1@node1.news.atman.pl>
<m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl> <m0oke1$rr$1@node1.news.atman.pl>
<m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad>
NNTP-Posting-Host: e74-143.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412440178 21848 46.238.74.143 (4 Oct 2014 16:29:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2014 16:29:38 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 141004-0, 2014-10-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545919
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad..
.
> On Sat, 4 Oct 2014, Cavallino wrote:
>
>> Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:
>> W efekcie każdy z samochodów straciłby przez tymi przejściami więcej
>> czasu niż pieszy który sobie poczeka kilkanaście sekund na swoją kolej.
>
> s/pieszy/każdy pieszy/
>
> Posługujesz się obrazem "egzemplarza pieszego", skutecznie wykorzystując
> fakt, że pieszy wygląda taki malutki, zaś samochód (z kierowcą, a nawet
> z pasażerami) zajmuje na drodze tragicznie dużo miejsca, i dlatego
> "ćwierć kilometra samochodów" :> wygląda na znaczną stratę czasu,
> a ci piesi *łacznie* wcale nie tracą go przez te "kilkanaście sekund"
> mniej.
No i?
Na wsi nie ma problemów z przejściem przez jezdnię - wybór miejsca
zamieszkania należy do pieszego.
> Pic w tym, że przy "ciurku" pojazdów każdy z kierowców traktuje *się*
> jakby był w sytuacji wyżej.
> I przejść się nie da.
Gdzie mieszkasz?
W Poznaniu nie ma tego problemu.
>
>> HINT: świat nie składa się z Warszawy, gdzie nikt nie przepuszcza
>> pieszych
>
> Czyżby głównie dlatego, że spora część świata doszła do wniosku,
> że jedyna bezpieczna konstrukcja jest jaka jest (w Londynie, Berlinie
> i Paryżu)?
Bo to ten sam problem co w Warszawie widać był.
Ale nie porównywał bym ich uwarunkowań z Polską.
Tam ruch tranzytowy w przytłaczającej większości odbywa się poza miastami i
wsiami.
>
>> W Poznaniu, na tych wyjątkowych zebrach bez świateł i dużym ruchu,
>> jak nie 5, to 10 samochód zwalnia i pozwala spokojnie przejść.
>
> To ci tępieni na grupie powodowacze wypadków ;> czy ci mający
> doświadczenie z krajów w których nieustąpienie jest karalne?
Po prostu kultura niewymuszona żadnym przepisem.
Widzisz potrzebę/chęć to się zatrzymujesz.
Albo żeby przepuścić pieszego, albo wpuścić kogoś z podporządkowanej.
Ale nie bezwzględny nakaz, w którym jeden pieszy może zatrzymać bez potrzeby
kolumnę pojazdów, która ruszyła z poprzednich świateł, mimo że bez bólu może
przejść zaraz za nią.
Na to zgody nie ma i nie będzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 18:33 Cavallino
- 04.10.14 19:47 John Kołalsky
- 04.10.14 19:58 Czesław Wiśniak
- 04.10.14 21:29 neelix
- 04.10.14 22:05 k...@g...com
- 04.10.14 22:12 Witolko
- 04.10.14 22:47 Witolko
- 04.10.14 23:00 Shrek
- 04.10.14 23:09 Cavallino
- 04.10.14 23:13 k...@g...com
- 04.10.14 23:17 Witolko
- 04.10.14 23:21 k...@g...com
- 04.10.14 23:30 Cavallino
- 04.10.14 23:33 k...@g...com
- 04.10.14 23:43 Witolko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=