    From: Szymon Machel <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwszy motocykl - chopper - prośba o radę
    Date: Tue, 17 Jul 2012 21:25:13 +0200

    W dniu 2012-07-17 17:22, Magic pisze:

    > Witek.

    > Coś klasy 650-800 ccm, np. Honda Shadow 750. W większe nie ma co się
    > pchać, zamęczy się i nie nauczy.

    Dlaczego zmęczy? I czego się uczyć na cruiserze (nie chopper). Pierwszym
    cruiserem, na którego wsiadłem był VTX 1800. Próbowałem też jakieś
    Suzuki 800. To jest jakaś masakra. To nie nadaje się do jazdy. Ale
    jeżeli chodzi tylko o wożenie się to OK:) Na codzień używam XJ900.
    Sporą część Europy na tym zwiedziłem w towarzystwie cruiserów.
    Wszyscy, z którymi jeździłem już sprzedali cruisery. Teraz mają Pan
    Europy, CBF-y, itd.

    > Najpierw niech kupi ciuchy. Nauka czasem boli, na ochronie nie warto
    > oszczędzać.

    na cruizerze to czarny T-shirt i skórzane spodnie. A i kask :)

    Ale rozumiem chęć jazdy na tego typu motongu. I jeżeli Shadow
    to niech to będzie 1100. Tu im więcej tym lepiej. I niech się tego nie
    boi. Nie ma czego.

    Szymon