    From: "Swiety Jimmie" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwszy motocykl - chopper - prośba o radę
    Date: Tue, 17 Jul 2012 20:44:05 +0000 (UTC)

    m...@g...com napisał(a):

    > Witam,
    >
    > M=F3j te=B6=E6 planuje zakup u=BFywanego Choppera. B=EAdzie to jego pierwsz=
    > y motocykl. Jego bud=BFet oscyluje wok=F3=B3 kwoty 20000z=B3. Czy mo=BFecie=
    > mi poleci=E6 jaki=B6 model? Te=B6=E6 ma 50 lat, waga oko=B3o 85kg. Poszuku=
    > je motocykla, kt=F3rym b=EAdzie m=F3g=B3 wyje=BFd=BFa=E6 na weekendowe wyci=
    > eczki po okolicy.

    H-D Sportster?

    > Czy warto sprowadzi=E6 motocykl z UK lub z USA? Je=B6li tak, to polecaliby=
    > =B6cie za=B3atwienie sprawy samodzielnie, czy mo=BFe znacie godnych polecen=
    > ia importer=F3w? Na co ewentualnie uwa=BFa=E6, =BFeby nie da=E6 si=EA nabra=
    > =E6?

    Sprowadzanie trwa, z papierami zawracanie d... i zawsze sprzęt po
    przypłynięciu może się okazać czymś innym, niż wyglądał na fotach na Ebayu.
    Całkiem niedawno brałem udział w zakupie i sprowadzeniu kilku starych
    samochodów z USA. Kiedy przypłynęły, okazało się, że każdy jest odwrotnością
    tego, czego można się było spodziewać. Najpiękniejszy (ze zdjęć) okazał się
    być walony praktycznie z każdej strony i zrobiony byle jak, a najgorszy strup,
    wyrwany za śmieszną kwotę okazał się być absolutnym rarytasem. Nie dość, że
    najsprawniejszy technicznie, to jeszcze po wypiaskowaniu budy (samochód ma
    ponad 40 lat) okazało się, że lepiej go było zostawić w zniszczonym, ale
    oryginalnym lakierze. Wszystkie blachy, łącznie z podłogą były w świetnym
    stanie.

    Pozdr,
    Święty Jimmie
    IMZ / XL / LSC