  • Data: 2010-06-11 08:15:57
    Temat: Re: Pierwszy motor
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Etam, po prostu szybciej i przyjemniej by ogarnal lzejszego sprzeta o
    > mniejszej ilosci kuni i latwiejszym manewrowaniu przy malych
    > predkosciach.

    Akurat dzis rano zgasl mi gieespincet podczas manewrow, predkosc prawie
    zero. Nie polozylem, ale nie wiem czy ciezsze bym utrzymal.

    Drugi sezon jezdze. Marzenia mam podwojne: czasem sie marzy enduro 125
    lub na polskie szosy cos z wiekszym komfortem, z tym ze z szosy prawie
    zawsze zjezdzam "w lekkie krzoki".