    From: p...@a...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Date: Mon, 7 Jun 2010 13:17:16 -0700 (PDT)
    <huiggc$m8m$1@mx1.internetia.pl> <huigh0$8gd$1@news.onet.pl>
    <huihfq$i2q$1@mx1.internetia.pl> <huii0t$d92$1@news.onet.pl>

    On 7 Cze, 12:35, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Podobnie jak nie wiem co bym zrobił, gdyby ktoś zabił mi psa, tylko dlatego
    > że mu się zdarzyło dać nogę z posesji (a rasa taka że lubi się sam powłóczyć
    > i czasem wymyśli jak ominąć kolejne zabezpieczenia płotu), zamiast po prostu
    > dać znać gdzie go widział.

    http://zabilimipsa.pl/
    To uwazaj na spacerach po lesie. Mysliwi lubia sobie postrzelac dla
    zabawy.
    Moze za pare (nascie) lat ktos im sie do skory (prawnie) dobierze.
    Zeby nie bylo OT to nie mialbym zahamowan, zeby takiemu mysliwemu pol
    roku po odstrzeleniu mojego psa samochod spalic... hmmm, chyba.

    Co do przegryzania opon - kuzynka ma na Mazurach gospodarstwo
    hodowlane i 2 potezne suki strzegace dobytku. Potrafily przegryzc dwie
    opony w samochodzie weterynarza kiedy ten dojezdzal 100 metrow droga
    gruntowa do obejscia.

    pozdr
    Piotr