  • 1. Data: 2014-09-08 10:11:18
    Temat: Pijany gnój z sądowym zakazem prowadzenia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukarać?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Dałbym dożywocie gnojowi.

    Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-09-08 10:44:44
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 08 Sep 2014 10:11:18 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Dałbym dożywocie gnojowi.
    > Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

    Może jakiś samosąd?

    --
    Franc

  • 3. Data: 2014-09-08 20:25:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dałbym dożywocie gnojowi.

    A dostanie pewnie 4 zakaz prowadzenia pojazdow...
    No jeszcze moge z trudem zrozumiec, ze za pierwszym razem gosc dostaje
    zawiasy, ale jak juz 2, czy 3 raz za to samo zostaje skazany, to kazdy o
    inteligencji wiekszej niz ameba, zgadnie jak sie ta zabawa skonczy.
    Sedzia, ktory go za kazdym razem puszczal wolno, powinien dzielic cele z
    tym pijakiem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-09-08 22:37:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-09-08 20:25, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > inteligencji wiekszej niz ameba, zgadnie jak sie ta zabawa skonczy.
    > Sedzia, ktory go za kazdym razem puszczal wolno, powinien dzielic cele z
    A dał mu zakaz na 7 lat jakby to coś miało zmienić, miał skonfiskować
    auto.Teraz powinien beknąć razem z tym gnojem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2014-09-09 20:45:04
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

  • 6. Data: 2014-09-09 20:50:07
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-08 o 10:11, Marcin N pisze:
    > Dałbym dożywocie gnojowi.
    >
    > Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

    Gdyby państwu zależało na bezpieczeństwu, to by gościa zamknęli
    na przymusowe leczenie choroby alkoholowej. Zaszyli esperalem.
    Ale państwo straciłoby klienta, a wpływy z VA i akcyzy są
    najważniejsze.

    Może to wydarzenie dla sprawcy było jego dnem, po którym zda sobie
    sprawę z faktu, że jest alkoholikiem i że nie może pić już nigdy.

    Może dopiero jak mu zrobią w pierdlu z dupy jesień średniowiecza,
    albo go współwięźniowie powieszą w celi (jak robią z pedofilami)
    to będzie dla niego dno.

    Mi tam szkoda zarówno ofiary jak i sprawcy i ich rodzin. Bo alkoholizm
    to choroba. A Państwo polskie jak zwykle nie stanęło na wysokości
    zadania.

    BTW: Nikt z sąsiadów nie wiedział, że sprawca ma orzeczony zakaz
    i lata samochodem? masakra jakaś.

  • 7. Data: 2014-09-09 21:08:57
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 września 2014 20:50:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

> [...]
    >
    > zadania.
    >

    > BTW: Nikt z sąsiadów nie wiedział, że sprawca ma orzeczony zakaz

    Jak to państwo co miało by się starać robi nieliczne łapanki na pijanych kierowców to
    zaraz się krzyk podnosi że fiskalizm, ograniczenie wolności jednostki i że powinni
    podnieść limity żeby po dwóch piwach albo secie bez zakąski wolno było jeździć.
    Straty budżetu związane z alkoholizmem Polaków są większe niż wpływy z podatków
    różnych związanych z alkoholami. Jak zabiorą wszystkim co nie powinni mieć PJ bo za
    dużo piją albo są alkoholikami to transport drogowy stanie. Do pewnego momentu
    alkoholik jest w stanie się kontrolować żeby jak wypity to nie jeździć. Jak mu zabrać
    PJ to straci bodziec. Jak mia samochód to sprzeda i pieniądze przepije czym
    wygeneruje jeszcze większe straty. Zdechnie rynek aut używanych bo bardzo stanieją a
    kupować nie będzie miał kto. Jak by się nie obrócić to dupa zawsze z tyłu. Na
    początek powinni na wzór papierosów zakazać reklamowania piwska.

  • 8. Data: 2014-09-09 23:48:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-08 10:11, Marcin N pisze:
    > Dałbym dożywocie gnojowi.
    >
    > Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

    Teraz to już trochę jakby za późno.
    Może nabicie na pal, albo ścięcie głowy spowodowałoby że parę osób
    poczułoby się lepiej, ale problemu nie rozwiąże.

    Pytanie gdzie były wszystkie sądy i policje jak ten gość był któryś tam
    z rzędu łapany za kierownicą po pijaku i jakoś wtedy nic nie działało.

  • 9. Data: 2014-09-10 00:39:00
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 września 2014 23:48:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >

    > Pytanie gdzie były wszystkie sądy i policje jak ten gość był któryś tam
    >
    > z rzędu łapany za kierownicą po pijaku i jakoś wtedy nic nie działało.

    Sądy i policja mają to wszystko w dupie. To za sprawą systemu. Pewno oglądałeś
    niejeden amerykański film. Czasami przewija się wątek że sędziego, prokuratora
    wybierają ludzie w wyborach. Gdzieś indziej polityków głosując na konkretną osobę a
    nie listę itd. Tutaj też by było inaczej jak poseł a nie partia odpowiadał by przed
    swoimi wyborcami. jak by któregoś złapali za jazdę po pijaku to jak by sam nie
    odszedł to w następnych wyborach dostał by dwa głosy, swój i matki. A w Polszcze w
    jakimś okręgu wszedł chyba Buzek bo dostał kilkaset głosów na kilka czy kilkanaście
    tysięcy oddanych na listę. Wszedł bo był nr1 na liście.

  • 10. Data: 2014-09-10 01:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A w Polszcze w jakimś okręgu wszedł chyba Buzek bo dostał
    > kilkaset głosów na kilka czy kilkanaście tysięcy oddanych na listę.
    > Wszedł bo był nr1 na liście.

    Jesteś pewny ze Buzek?
    Takie przypadki to pewnie norma, ale chyba akurat jego nie dotyczą.