-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Date: Wed, 17 Mar 2010 22:55:37 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 25
Message-ID: <hnrj9g$jc7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hni2ks$aoj$1@news.interia.pl>
<1...@4...com>
<hnihke$d5j$1@inews.gazeta.pl> <hnjdim$bho$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjk8s$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnjp6q$l3c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnl18j$ls9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnmscb$q1t$1@news.onet.pl>
<hnnfkf$51q$1@inews.gazeta.pl> <hnngnn$b3k$1@news.onet.pl>
<hnnnga$42g$1@news.onet.pl> <hnq8h7$m71$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: avw138.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268863088 19847 83.27.56.138 (17 Mar 2010
21:58:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2010 21:58:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hnq8h7$m71$1@inews.gazeta.pl>
X-Original-Bytes: 2460
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265102
[ ukryj nagłówki ]kamil pisze:
>> Niby komus sie udalo przezyc 200g, ale wedle tamtejszych wykresow
>> czlowiek wytrzymuje 45g bez wiekszych uszkodzen, a mniej wiecej
>> powyzej 100g uszkodzenia sa juz powazne.
>
> "_properly_protected_ human _may_ be able to withstand acelerations
> considerably in excess of 40 G"
>
>
>
> Specjalnie dla ciebie podkreslilem slowa kluczowe - "odpowiednio
> zabezpieczony" oraz "moze". To nie jest rownoznaczne z "kazdy" i "zawsze".
Nigdy nie jest tak że każdy i zawsze. Natomiast są to pewne normy
uważane za bezpieczne i po prostu dla dużej części populacji w dużej
części przypadków będzie to niegroźne.
Tak jak z prądem elektrycznym - 12V jest uznawane za bezpieczne, jednak
historia notuje przypadki kiedy porażony napięciem 12V zmarł.
Co do samego zdania, to nie jest ono precyzyjne, bo 40g to 40g.
Odpowiednie zabezpieczenie to coś co ma na celu minimalizowanie
przeciążenia. Złe zabezpieczenie powoduje że człowiek uderza w coś i
wtedy przeciążenia wielokrotnie przekracza 40g.
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-09-30 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-09-30 Zbrodzień Ziobro zatrzymany na płycie lotnika międzynarodowego bo PRZYLECIAŁ do RP3 zostać "nielegalne doprowadzony"
- 2025-09-30 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=
- 2025-09-29 (Nie)typowy problem z elektrykiem
- 2025-09-29 Awaria
- 2025-09-29 Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- 2025-09-29 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-09-29 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-09-29 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo