  • 1. Data: 2010-03-14 08:47:28
    Temat: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Na razie tymczasowo siedzi, ciekawe czy się taka "szycha" wywinie

    48,Biznesmen_aresztowany_na_3_miesiace_za_wypadek_po
    .html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=856
    991

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-03-14 09:09:01
    Temat: Re: Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
    Od: "t.o" <t...@g...pl>

    Typowa, lanserska pizda.
    Luksusowa fura a szkoda kilku groszy na taksowke jak juz sie napije...?
    Obys gnil w tym pudle 12 lat za zmarnowanie komus zycia pojebie.

  • 3. Data: 2010-03-14 10:26:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 08:47:28 +0100, J_K_K wrote:
    >Na razie tymczasowo siedzi, ciekawe czy się taka "szycha" wywinie
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7658
    248,Biznesmen_aresztowany_na_3_miesiace_za_wypadek_p
    o.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=85
    6991

    No coz, pewnie sie nie dowiemy, bo dalszych losow dziennikarzom juz
    sie nie chce sledzic.

    Bez powiazan politycznych ... no nie wiem czy pomrocznosc jasna pomoze
    :-)

    Ale tak swoja droga - jesli dwa samochody zderzaja sie czolowo, to
    czemu w jednym ginie czlowiek, a w drugim nie ma obrazen ?

    Polenez nie taki sztywny jak legenda glosi, za duzo rdzy, lexus
    sztywniejszy, czy te wszystkie poduszki zadzialaly jak trzeba ..

    J.

  • 4. Data: 2010-03-14 10:53:42
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 14 Mar, 10:26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Polenez nie taki sztywny jak legenda glosi, za duzo rdzy, lexus
    > sztywniejszy, czy te wszystkie poduszki zadzialaly jak trzeba ..

    To teraz przeczytaj artykul jeszcze raz... Jakos nie doczytales (mozna
    tez znalezc zdjecia z wypadku) ze Poldek po zderzeniu odbil sie od
    Lexusa i zawinal na slupie? Praktycznie centralnie drzwiami kierowcy
    poszedl na lampe, z czegos takiego ciezko jest wyjsc calo.

    --
    pzdr
    Alex

  • 5. Data: 2010-03-14 11:27:18
    Od: Robson <r...@...pl>

    Historia "byznesmena" z Lublina swiadczy, ze sie wywinie. widac jaka
    partia go wspiera.

    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,2164366.html

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20071030/WYBORY/71029078

  • 6. Data: 2010-03-14 12:10:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 11:27:18 +0100, Robson wrote:
    >Historia "byznesmena" z Lublina swiadczy, ze sie wywinie. widac jaka
> [...]

    Akurat sie nie wywinal - skazany wedle drugiego artykulu.
    Wyrok mniej wiecej typowy jak dla trzezwego kierowcy.

    Swiadkowie w takich sprawach czesto niepewni, biegli przedstawili dwie
    rozne opinie, nietrzezwosc pieszego na pewno pomogla .. jakby mial
    poparcie polityczne to by jeszcze mu pijak musial zaplacic za naprawe
    samochodu :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-03-14 12:34:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Polenez nie taki sztywny jak legenda glosi, za duzo rdzy, lexus
    > sztywniejszy, czy te wszystkie poduszki zadzialaly jak trzeba ..

    ogolna zasada jest taka: im samochod 'sztywniejszy' - tym ludzie w nim
    bardziej ucierpa w zderzeniu

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-03-14 14:33:14
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Na razie tymczasowo siedzi, ciekawe czy się taka "szycha" wywinie

    Jak znajdzie dobrą papugę to IMO wszystko jest możliwe, znajdą coś, np
    że w polonezie była przeterminowana gaśnica...

  • 9. Data: 2010-03-14 15:12:48
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    wkurwiające.
    a ja w 2005 jechałem po 3 piwach na rowerze
    i zabrali mi na rok PJ.
    i jestem przestępcą.

  • 10. Data: 2010-03-14 20:29:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    AL pisze:

    > ogolna zasada jest taka: im samochod 'sztywniejszy' - tym ludzie w nim
    > bardziej ucierpa w zderzeniu

    A skąd ten pomysł?

    W miękkim ludzi zgniecie, a w sztywnym nikomu nic się nie stanie.
    Przy podobnej masie pojazdów przeciążenia będą w obu samochodach podobne.

    Zauważ że do sportu nadwozie się obspawuje i wkłada do niego klatkę
    bezpieczeństwa właśnie po to żeby nadwozie było sztywniejsze.