    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pilot do PC
    Date: Wed, 7 Jan 2009 21:15:13 +0100

    WojtasW <w...@g...pl> wrote:

    > sterowało nawet wyłączanie systemu. Spróbuj może podłączyć ten
    > czujnik
    > bezpośrednio na płytę i ustaw w biosie odpowiednio bo tam jest
    > kilka
    > wersji transmisji czy protokołów o ile sobie dobrze
    > przypominam.

    W BIOSie mogę jedynie zablokować COMy o ile pamiętam, mam je na
    100% odblokowane, bo używam do mnóstwa innych rzeczy.

    > Ogólnie w dobie sprzętu takiego jak kina domowe, mp3 i itp to
    > puszczanie muzyki z kompa chyba umarło, też szukałem podobnego
    > projektu bo ten jakby umarł i dałem sobie spokój pozostał mi
    > uniwersalny pilot którym przy okazji mogłem sterować też
    > telewizorem.

    No właśnie w dobie kina domowego wymyśliłem sobie zakup starego
    desktopa Della, postawienia przy domowym centrum rozrywki i
    cieszenia się komfortem obsługi czegoś, co ma w sobie wszystkie
    posiadane filmy i muzykę, nie wymaga żonglowania płytami, jest w
    pełni konfigurowalne, dodatkowo zapewnia dostęp do radiowych
    kanałów internetowych, a dodatkowo będąc tak naprawdę nonstop
    włączonym komputerem PC, zapewni również parę usług o charakterze
    czysto komputerowym , a wszystko to za dość śmieszne pieniądze.
    Dell już stoi, aktualnie dorabiam mu zdalne sterowanie, następna
    w kolejce jest jakaś porządna karta audio, bo z tej dellowej
    muzyka puszczona przez zestaw audio jest... no powiedzmy, że
    przeciętny audiofil by mnie po 10 sekundach odsłuchu zarżnął
    tępym nożem, a potem się tym na wszelkich audiofilskich forach
    szczycił, że takiego megaprofana ze świata audio usunął :-)

    J.