  • Data: 2020-08-10 17:07:45
    Temat: Re: Pinokio płakał jak czytał ;-)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2020 14:30, 4...@g...com wrote:
    > Sprzedać po pięciu latach za jakieś rozsądne pieniądze można chyba tylko tobie bo
    wszyscy inni mądrzejsi i będą się czepiali że cena za wysoka bo akumulatory stare.
    Szkoda że nie zauważyłeś że z wyjątkiem kilkudziesięciu sprzedaży samochodów w Polsce
    w 99,99999% przypadków rynek należy do tego co kupuję a sprzedający jest w sytuacji
    przymusowej i musi sprzedać.

    Nie, ja bym nie kupil piecioletniego elektryka. Natomiast mam w rodzinie
    przypadek gdzie z powodzeniem sprzedali uzywanego Priusa z 2008 roku.
    Raczej odnosze wrazenie, ze tymi co sie beda czepiali ze baterie stare
    jestes ty, wiec masz trzy opcje: kup nowy, kup spalinowy, kup uzywany
    albo nie marudz.