  • 41. Data: 2010-05-26 15:06:54
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pismo musiałeś jakieś dostać.
    > A jak nie, to ja bym żądał wyjaśnień od banku lub komornika, jeśli
    > nie napisał że mają pominąć kwotę wolną, a miał taki obowiązek.

    Skarbówka zajmuje z pominięciem komornika, ot przysłali pismo że
    zajmują.
    No to myślałem że sobie zajmą, ściągną i sprawa z głowy...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2010-05-26 15:26:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Skarbówka zajmuje z pominięciem komornika, ot przysłali pismo że
    > zajmują.

    Ale ja przecież o takim komorniku mówię - komorniku skarbowym.
    To on ściąga mandaty.

  • 43. Data: 2010-05-26 15:35:08
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    J.F. pisze:

    > x% z ostatniego pitu.

    Miliony rolników nie płacą PIT-u, jak im policzyć ten procent?

    > powiedzmy ze mandat ma byc na tyle wysoki zeby sie odechcialo
    > przekraczac predkosc po raz drugi, a na tyle niski zeby nie doprowadzic
    > kierowcy do ruiny, samobojstwa, glodowania itp.

    Czyli rolnik niech zaniesie na komendę raczej tłustą gęś, a nie prośną
    maciorę :-)

    T.

  • 44. Data: 2010-05-26 16:34:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 May 2010 14:21:10 +0200, w <htj3nn$49m$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A na jakiej podstawie zablokowali konto?
    > Miałem kiedyś coś takiego i po interwencji u komornika konto z kwotą wolną
    > musieli odblokować.

    Mnie kiedyś z takiego zablokowanego wypłaciła kasjerka (a ile pan potrzebuje?
    to wypłacę...).

    BTW. W mBanku, jak ktoś ma konta oszczędnościowe, firmowe -- to blokują od razu
    wszystkie :)

  • 45. Data: 2010-05-26 16:41:10
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > do czasu do kiedy nie podpadniesz to tak. Jak podpadniesz to mandacik albo
    > sad

    Ale raczej zapłaci. Więc problemu nie bedzię chyba, że opertor się pomyli i
    uznają, że nie zapłacił.

  • 46. Data: 2010-05-26 17:21:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    >to wypłacę...).

    >BTW. W mBanku, jak ktoś ma konta oszczędnościowe, firmowe -- to blokują od

    Ja właśnie o mbanku piszę.
    Musieli odblokować i zrobili to w kilka dni.

  • 47. Data: 2010-05-26 17:40:33
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Maj, 13:18, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "ptoki" <s...@g...com> wrote in message

    t.googlegroups.com...

    > Wystarczy zalogowac sie na stronie banku/energetyki/czegokolwiek i sprawdzic
    I jak taki komornik przylezie to mu bedziesz herbatke robil i przy
    monitorze sadzal?

    > historie rachunkow. Dla opornych jest tez:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarka

    No i pokazesz takiemu wydruk ze swojej drukarki i on uwierzy ze nie
    zrobiles sobie tego w fotoszopie?

    Jednak rachunek na firmowym papierze ciutke lepszy (ale podrobic sie
    daje).

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 48. Data: 2010-05-26 17:42:11
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Maj, 14:20, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > A co jeżeli rachunek mam tylko w wersji elektronicznej ?
    >
    > P.S. Miałeś na myśli rachunek czy dowód wpłaty bo to 2 różne rzeczy ?

    rachunek :)
    Bo na dzisiejszym zazwyczaj jest napisane ze nie zalegam za poprzedni
    miesiac.
    I w tym caly trik. Skoro dzis mi napisali ze jestem czysty to niech
    komornik dyskutuje z papierem swojego zleceniodawcy a nie ze mna.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 49. Data: 2010-05-26 17:43:15
    Od: ptoki <s...@g...com>

    > A co jeżeli rachunek mam tylko w wersji elektronicznej ?

    I dlatego unikam takich jak tylko moge.
    Rachunek drukowany przez wroga jednak mniej watpliwy jest.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 50. Data: 2010-05-26 18:05:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > No i pokazesz takiemu wydruk ze swojej drukarki i on uwierzy ze nie
    > zrobiles sobie tego w fotoszopie?

    Jego problem.
    Prawo bankowe nakazuje mu uwierzyć.