  • Data: 2009-03-25 07:29:24
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek <m...@g...com> napisał(a):
    > A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do
    > kwoty abonamentu?

    Nie zawsze wykorzystuje, czasem cos zostaje, czasem wydzwaniam az nadto.
    Oferta plusa w moze byc tak skonstruowana ze jesli ja czegos nie wydzwonie to
    wydzwoni to ktos inny z moich bliskich (w ramach tzw. konta, czyli telefonow
    na ktore przychodzi JEDEN rachunek). Wiec teoretycznie moj numer moze nawet
    przez pol roku lezec w szufladzie bo np. wyjechalem za granice, a nic nie
    przepadnie ani sie nie uzbiera bo zawsze jest komu to wygadac.

    > Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią
    > zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu
    > "ty jeszcze dziecko jesteś!"

    Nie chodzi mi o sposob doladowania bo z nim mozna sobie jakos radzic. Chodzi
    mi bardziej o momenty gdy wykonujesz polaczenie majac malo srodkow na koncie i
    przerywa ci je bo brak srodkow na koncie. Dzwonisz w sprawie pracy, albo
    jestes na pustkowiu i ni w zab masz niezly problem bo musisz szukac
    sklepu/kiosku... Wtedy mimo calej wygody i prostoty w doladowywaniu (internet
    etc) niestety nie mozesz nic zrobic. No i trzeba o tym pamietac, sprawdzac,
    weryfiukowac. Plusem abo jest to ze przychodzi rachunek raz na miesiac, mozesz
    ustanowic polecenie zaplaty, a jak chcesz sam placic to uwierz ze przypominaja
    sami kiedy trzeba placic rachunek telefonicznie.

    > To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do
    > jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie
    > Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani
    > "uczciwa konkurencja" :>

    No wlasnie. Z tego co mi wiadomo wysoki koszt polaczen do Play jest
    spowodowany zmuszeniem opow przez UKE do placenia okolo 2x wiekszych kosztow
    za zakonczenie polaczenia do sieci Play (prosze poprawic mnie jesli sie myle
    korzystam z mojej niedoskonalej pamieci). To tak jakbym otworzyl sobie
    dzialalnosc polegajaca na przewożeniu ludzi, kazdy z mieszkancow takiego
    powiedzmy trojmiasta zdecydowalby sie placic abonament za przejazd u swojego
    przewoznika a moglby jezdzic juz w autobusach wszystkich firm. I wtedy poja
    wia sie jakis wielki opiekun przewoznikow (UKE) i postanawia ze paliwo dla
    przewoznika Plus, Era i Orange musi kosztowac 5zl za litr, a dla przwoznika
    PLAY kosztuje 2,5 za litr. Czy to nie logiczne ze przewoznik play moze
    automatycznie sprzedawac abonamenty na przejazdy za mniej niz pozostali
    przewoznicy? Czy to jest uczciwa konkurencja i wolny rynek?

    > A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną
    > wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo
    > kilkakrotnie więcej na karę umowną?

    Jak strace prace to zamkne sie w domu i nic nie bede jadl, bo tak bedzie taniej...

    > P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P

    Rob co chcesz:)