  • 1. Data: 2009-10-18 18:26:56
    Temat: Re: Play fresh - pakiety on-line w modemie HSDPA - pytania praktyczne
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Tomaszek pisze:

    > Nie rozumiem o co w tym chodzi. Za dużo skrótów. Czy to już koalang?;)

    Standardowa Odpowiedź Administratora Nr 1 -> U mnie działa
    Play Fresh, modem Huawei E160 i uruchomiony przedmiotowy pakiet. Tzn.
    działał, bo już się skończył.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2009-10-18 18:34:35
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Michał Rolka pisze:
    > Standardowa Odpowiedź Administratora Nr 1 -> U mnie działa
    > Play Fresh, modem Huawei E160 i uruchomiony przedmiotowy pakiet. Tzn.
    > działał, bo już się skończył.

    Tego akronimu nie znałem;) Teraz wszystko jasne. O taką informację mi
    chodziło.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |