eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad? › Re: Play na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad?
  • Data: 2020-09-12 11:23:41
    Temat: Re: Play na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2020 o 22:21, ToMasz pisze:
    > ja bym napisał na kartce co się stało, czego żądam, poszedł z tą kartką
    > do salonu play, uprzejmie poprosił o przesłanie do centrali i
    > potwierdzenie odbioru na kopii

    > nie, nie zablokowało. tam gdzie działały, tam działają. Możesz wgrać
    > lineage os lub inny soft który pozwala na nagrywanie. nie możesz? To nie
    > pisz "chore google" tylko klient bez wyobraźni kupił taki telefon
    >
    > ToMasz
    Nie jest prawdą, że tam gdzie działały, tam wciąż działają. Jest wiele
    przypadków urządzeń, w których po aktualizacji Androida funkcja ta
    zniknęła. Wynika to z tego, że wcześniej nagrywanie połączeń było
    (zazwyczaj nieoficjalnie) dostępne domyślnie i to producenci mogli taką
    możliwość świadomie zdezaktywować. Teraz, w systemie Android (AOSP) od
    wersji bodajże 9 Pie, nagrywanie jest domyślnie zablokowane i producenci
    mogą je sobie odblokować, jeśli świadomie się na to zdecydują.
    Zatem, o ile faktycznie to producenci mają ostatnie słowo, o tyle to
    Google zdecydowało, że w kwestii nagrywania rozmów przejdą z metody
    opt-out (z opcją wyłączenia), na opt-in (z opcją włączenia) ze względu
    na pewne niejasności prawne. A jak z opcjonalnością jest, to wiemy -
    zazwyczaj większość stosuje się do domyślnego ustawienia.