  • Data: 2009-04-06 20:06:09
    Temat: Re: Play online na kartę a GPRS
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziala tylko w zasiegu UMTS playa. nie dziala nawet w GSMie Playa a juz
    > tym bardziej w roamingu plusowym.
    >
    > Z innych opcji zainteresuj sie simplusem albo heyah.

    W tej chwili Heyah ma promocje - podwojne doladowanie, w polaczeniu z nieco
    tanszymi doladowaniami dostepnymi na Allegro daje to ok. 1 gr/100 kB, czyli
    ok. 100 zł/GB. Przy intensywnym korzystaniu z internetu nie jest to tanio,
    ale przy korzystaniu od czasu do czasu to taka oferta nie jest najgorsza.

    Przy okazji chcialem zapytac, czy z Play online nie mozna korzystac z
    internetu w telefonie? Kupilem niedawno karte sim Play online na karte i
    korzystajac na komputerze internet dziala bez problemu (telefon dziala jako
    modem), natomiast na telefonie to nie dziala. Nie wiem, czy mam szukac bledu
    w ustawieniach telefonu, czy tez po prostu ta usluga nie przewiduje
    korzystania z interentu w telefonie?