  • Data: 2020-06-22 12:30:27
    Temat: Re: Plus GSM infolinia
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-22 o 09:14, Kamil pisze:
    > Co zrobić

    Ja korzystam z chatbot'a. Nigdy nie pomógł, ale jak kończą się jemu
    pomysły to przejmuje rozmowę człowiek.
    Ostatnio w Inei był zawzięty i dopiero wybór z listy tematów coś o
    fakturach wymiękł i dał człowieka.
    Co prawda nie pomógł bo... albo nie mógł, albo nie wiedział.
    Ale kilka razy udało się załatwić sprawę.

    Chciałem się dowiedzieć jaki jest numer IDK (aby zarejestrować się w
    serwisie Inei). Zawzięcie przekonywał mnie, że jest na umowie albo mam
    zarejestrować się w aplikacji mobilnej. Gdy oznajmiłem,że chcę na
    komputerze to poradził, abym rejestrował się w apce i tam będzie IDK.
    Nie było.
    Dlaczego nie chciał podać IDK i zmuszał do apki? Albo dlaczego nie znał
    numeru IDK.
    Przy innym koncie w salonie podali IDK.

    Robert