  • 1. Data: 2020-06-22 09:14:26
    Temat: Plus GSM infolinia
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Co zrobić, aby zgłosił się konsultant? Ich infolinia to droga przez mękę. Po
    kilku minutach wpisywania numeru telefonu, 1, 2, 3 d... blada. To kpina z
    klienta. Zresztą w Polsacie to norma. Miałem jakiś czas temu nieszczęście
    ich dekoder. Po zakończeniu umowy, aby w dalszym ciągu odbierać FTA trzeba
    było zadzwonić na ich dezinfolinię. Paranoja. Po kilkunastu minutach
    wysłuchiwania reklam i ble, ble. wreszcie odblokowali dekoder. Nie na długo,
    bo na dwa dni. I cała kołomyja od początku. To draństwo i kpina z klienta.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-06-22 11:58:54
    Temat: Re: Plus GSM infolinia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Co zrobić, aby zgłosił się konsultant? Ich infolinia to droga przez
    >mękę. Po kilku minutach wpisywania numeru telefonu, 1, 2, 3 d...
    >blada. To kpina z klienta. Zresztą w Polsacie to norma.

    a) czekac, czekac, czekac.
    b) nie czekac, zmienic operatora bez pytania,
    c) nagrac, napisac list do UKE i UOKiK ...

    Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-(

    J.

  • 3. Data: 2020-06-22 12:30:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 09:14, Kamil pisze:
    > Co zrobić

    Ja korzystam z chatbot'a. Nigdy nie pomógł, ale jak kończą się jemu
    pomysły to przejmuje rozmowę człowiek.
    Ostatnio w Inei był zawzięty i dopiero wybór z listy tematów coś o
    fakturach wymiękł i dał człowieka.
    Co prawda nie pomógł bo... albo nie mógł, albo nie wiedział.
    Ale kilka razy udało się załatwić sprawę.

    Chciałem się dowiedzieć jaki jest numer IDK (aby zarejestrować się w
    serwisie Inei). Zawzięcie przekonywał mnie, że jest na umowie albo mam
    zarejestrować się w aplikacji mobilnej. Gdy oznajmiłem,że chcę na
    komputerze to poradził, abym rejestrował się w apce i tam będzie IDK.
    Nie było.
    Dlaczego nie chciał podać IDK i zmuszał do apki? Albo dlaczego nie znał
    numeru IDK.
    Przy innym koncie w salonie podali IDK.

    Robert

  • 4. Data: 2020-06-22 16:19:00
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-(

    Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie pomaga
    w zdobywaniu klientów? A co do Polsatu to słyszałem anegdotę, a może opis
    faktu. Otóż Solorzowi zepsuł się dekoder. Zadzwonił do BOK, panienka
    zapytała o nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka
    i zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków. Chyba,
    że chodzi o coś innego.

    Pzdr

  • 5. Data: 2020-06-22 16:54:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Użytkownik "J.F." napisał:

    >Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie
    >pomaga w zdobywaniu klientów?

    Bez znaczenia - wk* klienci odejda, przyjda klienci wk* przez innych
    :-)
    Z komorki przeciez nie zrezygnujesz, a operatorow jest raptem kilku.

> [...]
    >nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka i
    >zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków.

    Money, money, money - taka panienka kosztuje. A przy milionach
    klientow trzeba ich troche.
    Oczywiscie mozna by tak robic, zeby klient nie musial dzwonic ...
    przestanie miec prawdziwe problemy, to zacznie dzwonic z nowymi
    wymyslami :-)

    A tak przy okazji co zauwazylem - od paru lat jakos trudno porownac
    rozne oferty u operatora.
    Ty tu kliencie nic nie porownuj, ty skorzystaj z przygotowanej
    promocji i plac.
    Widac za te ~30zl/mc nie ma co porownywac - wszyscy oferuja to samo
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-07-01 11:42:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5ef05c6b$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > wysłuchiwania reklam i ble, ble. wreszcie odblokowali dekoder. Nie na długo, bo na
    dwa dni.

    Najważniejsze -- że odblokowali!!! ;) MPSANC

    --