  • Data: 2022-01-14 16:03:16
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-14 o 14:16, ii pisze:

    > Świat się zmienił to i propaganda dopasowała do niego.

    Nie pasuje mu to do wizji że pis jest gorszy od komuchów.
    A to nie za PRLu w tak chwalonym przez niego dzienniku telewizyjnym
    w ramach prognozy pogody RFN był pustoszony przez burze i huragany
    a w NRD tylko silne wiatry. Tak silnie strzeżona granica. :-)
    I tak wyglada ta jego surowa informacja i swoboda interpretacji
    z czasów prlu.