  • Data: 2009-05-07 09:04:33
    Temat: Re: Po cichu UE chce CENZUROWAĆ i BLOKOWAĆ Internet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piter" gtss19$ahc$...@p...tvk.wroc.pl

    > "Przykładowo w najtańszym pakiecie dostaniesz dostęp do jedych, a do innych witryn
    już nie - zależy to od zasobności portfela
    > właściela portalu."

    Powinno być tak:

    -- za darmo dostaniesz dostęp do reklam hiperkarketów

    -- za nieduże ;) pieniądze (50 złych miesięcznie przy zarobkach
    rzędu tysiąca złych miesięcznie i wydatkach rzędu 10 tysięcy
    złych miesięcznie) dostaniesz już to i owo poza reklamami

    -- za prawdziwe pieniądze dostaniesz z 5% usług okołointernetowych
    możliwych do uzyskania w ogóle w ,,dzisiejszych'' czasach
    (czyli tyle dostaniesz, ile dostajesz teraz -- prawie nic)

    -- rozwój internetu powinien być hamowany, aby dzieci obecnej
    władzy nie popadały we frustracje, wiedząc o tym, iż nigdy
    nie pojmą tego, o co w tym całym internecie chodzi... ;)
    (jak na drodze -- nie potrafię jechać tak szybko, jak pozwalają
    przepisy i warunki na drodze, więc przynajmniej nie pozwolę na
    to, aby mnie wyprzedzono -- będę wówczas podobny do innych)

    Na szczęście taki układ długo nie pociągnie. :) Komuchy (bo jak inaczej
    nazwać ludzi z takimi ciągotami) zakrztuszą się i dojdzie do kolejnych
    rewolucji oraz do ponownego odrzucenia komunizmu. Ale na razie ,,miasta''
    budują ,,bezpłatne'' (opłacane z bardzo wysokich podatków) sieci komputerowe,
    więc dążą do cenzurowania i do kontrolowania... Już teraz trzeba się logować
    przy wchodzeniu poprzez taką bezpłatność w parku czy na plaży. Po co te
    logowania i rejestrowania?

    -=-

    Chiny? W Chinach urzędnicy muszą więcej palić papierosów -- nakaz ,,władzy''. :)

    -=-

    Aby było jasne -- nie mam teraz dostępu do netu i nie czytałem artykułów. :)
    (więc zapewne nie trafiam do celu) Ale znam te trendy ;) ogólnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'