  • Data: 2010-02-26 12:20:26
    Temat: Re: Po co mi dwa akumulatory?
    Od: "macko" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Biernacki" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > 98, ręczna

    Kurczę dałbym sobie głowę uciąć że większość LC serii 9 miała blokadę
    (zresztą masa problemów z nią była). Ale Toyota zawsze wypuszczała tyle
    wersji, typów, modeli i modelików, innych na każdy rynek, że trudno to
    ogarnąć. Proponuję zapytać na polskim forum TLC.

    > O kurcze, tak właśnie spojrzałem - 3500PLN, sporo.
    > A dałoby się wymienić tylny most na taki z blokadą? I ile to może
    > kosztować, bo na allegro nie widzę?

    Kolego 3,5kzł.... hehe to dopiero początek jeszcze kompresor, przewody,
    przełączniki i inne duperele więc spokojnie za blokę tyłu zapłacisz około
    5kzł...lekko....

    pzdr. macko