  • 1. Data: 2010-02-25 14:02:28
    Temat: Po co mi dwa akumulatory?
    Od: Marek Biernacki <b...@g...com>

    Witam,

    dlaczego mam dwa akumulatory w Land Cruiserze J95 1KZ-TE? Wszyscy tak
    mają? I dlaczego nie mam difflocka? Inni chyba mają...

    pozdrawiam
    MB

  • 2. Data: 2010-02-25 14:20:56
    Temat: Re: Po co mi dwa akumulatory?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Biernacki" <b...@g...com> napisał
    > dlaczego mam dwa akumulatory w Land Cruiserze J95 1KZ-TE? Wszyscy
    > tak mają?

    Skoro masz fabryczna polke pod drugi akumulator, to chyba wszyscy
    tak maja ?

    Dawniej sie dawalo drugi, jesli jeden nie wystarczal na rozruch
    silnika, co sie w dieslach zdarzalo.

    Ale to terenowka - podejrzewam ze ten jeden zasila wyciagarke i
    inne duperele, zeby sobie na biwaku nie rozladowac akumulatora
    ponizej mozliwosci rozruchu.

    J.

  • 3. Data: 2010-02-25 14:45:19
    Od: Marek Biernacki <b...@g...com>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Ale to terenowka - podejrzewam ze ten jeden zasila wyciagarke i inne
    > duperele, zeby sobie na biwaku nie rozladowac akumulatora ponizej

    A jak to sprawdzić?

    MB

  • 4. Data: 2010-02-25 15:07:24
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > A jak to sprawdzić?

    Klemę zdjąć z jednego, a później z drugiego?

    > MB

    p.

  • 5. Data: 2010-02-25 15:20:56
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Marek Biernacki" <b...@g...com> napisał

    > I dlaczego nie mam difflocka? Inni chyba mają...

    Oszukali Cie...
    :]

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2010-02-25 15:28:59
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-25 14:02, Marek Biernacki pisze:
> [...]
    >
    > dlaczego mam dwa akumulatory w Land Cruiserze J95 1KZ-TE? Wszyscy tak
    > mają? I dlaczego nie mam difflocka? Inni chyba mają...

    W wielu dużych samochodach z dużą ilością dupereli można spotkać 2
    akumulatory.

  • 7. Data: 2010-02-25 15:33:00
    Od: Marek Biernacki <b...@g...com>

    Miecio pisze:

    > W wielu dużych samochodach z dużą ilością dupereli można spotkać 2
    > akumulatory.

    Ale jak przyszło co do czego i temperatura spadła do -15st.C to ledwo
    kręcił o poranku. To ja dziękuję za taki luksus. Zamienię akumulator na
    difflocka, bo w instrukcji widziałem, że inni mają.

    MB

  • 8. Data: 2010-02-25 15:37:56
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ale jak przyszło co do czego i temperatura spadła do -15st.C to ledwo
    > kręcił o poranku. To ja dziękuję za taki luksus. Zamienię akumulator na
    > difflocka, bo w instrukcji widziałem, że inni mają.

    Wyjąć jedno wsadzić drugie jaki problem :-)

    Wiesz co to difflock w ogóle?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 9. Data: 2010-02-25 15:55:22
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Klemę zdjąć z jednego, a później z drugiego?

    a gdy wszelkie metody zawiodą - przeczytać instrukcję obsługi :)

    @

  • 10. Data: 2010-02-25 15:58:31
    Od: Marek Biernacki <b...@g...com>

    Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a gdy wszelkie metody zawiodą - przeczytać instrukcję obsługi :)

    Ej no, jakby w instrukcji o tym stało napisane, to bym gitary nie
    zawracał. Googla też użyłem.

    MB