  • Data: 2009-01-28 20:50:26
    Temat: Re: Poczta miedzy play a tlen.pl ?
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
    news:glpv5d$4q8$2@kushnir.sileman...

    > A potraktuj telefon jako modem i via 3G połącz kompa z netem, a następnie
    > spróbuj standardowym klientem. Przynajmniej będziesz wiedzieć, czy to
    > słuchawka, czy nie.

    Wlasciwie tylko tyle zostalo do zrobienia,
    bo sprawdzilem chyba wszystkie mozliwe kombinacje :[
    na sluchawce, a az taka totalna lama to nie jestem.
    Podejrzewam ze albo jest jakies jajo lokalnie w routingu
    miedzy play a o2, albo np. jakies czasy za krotkie i wywala
    Z drugiej strony, skoro przychodzi po SSL-u certyfikat
    do zaakceptowania, to dojscie do tlena raczej jest
    a mimo to poczty nie udaje sie sciagnac.