  • 1. Data: 2009-01-27 13:36:30
    Temat: Poczta miedzy play a tlen.pl ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Witam

    Mam pewna zgwozdke,
    otoz nie udaje mi sie uruchomic poczty
    na sluchawce z PLAY do serwerka o2.pl
    - wysylka dziala poprawnie, ale odbior nie
    sprawdzalem po ssl-u i bez - moze ktos wie o co chodzi ?

    Nadmienie ze z wlasnym serwerem "firmowym" jest OK
    - rowniez po ssl-u, jakis bug na styku serwerkow play-tlen ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-27 13:42:02
    Temat: Re: Poczta miedzy play a tlen.pl ?
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    >
    > Nadmienie ze z wlasnym serwerem "firmowym" jest OK - rowniez po ssl-u,
    > jakis bug na styku serwerkow play-tlen ?

    U mnie działa wszystko ok. Serwer poczta.o2.pl wymaga uwierzytelniania.
    Łącze się z ssl. Nadajnik 3g Playa.

  • 3. Data: 2009-01-27 13:49:35
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości

    > U mnie działa wszystko ok. Serwer poczta.o2.pl wymaga uwierzytelniania. Łącze
    > się z ssl. Nadajnik 3g Playa.

    Nosz....
    smtp - poczta.o2.pl
    port 25
    pop3 poczta.o2.pl
    port 995 (ssl)
    user ... franek (pelny adres chyba nie wymagany?)
    pass - haslo
    use autentication SMTP

    i kiszka - brak odpowiedzi (jestem w zasiegu 3G)

    Pozdawiam

  • 4. Data: 2009-01-27 22:27:05
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Waldek wrote:

> [...]
    > pass - haslo
    > use autentication SMTP
    >
    > i kiszka - brak odpowiedzi (jestem w zasiegu 3G)

    Sprobuj poprzez konfiguracja.playmobile.pl

    Piotrek

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 5. Data: 2009-01-27 22:38:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Waldek napisał/a:
    > Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości

    > Nosz....
    > smtp - poczta.o2.pl
    > port 25

    Zaznacz/wybierz TLS
    "Używaj identyfikatora oraz hasła użytkownika" (nie wiem jak tam masz w
    telefonie).
    --
    animka

  • 6. Data: 2009-01-28 10:34:26
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Waldek napisał/a:
    > Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości

    Zaznacz/wybierz TLS
    "Używaj identyfikatora oraz hasła użytkownika" (nie wiem jak tam masz w
    telefonie).

    Sory ale juz chyba wymieklem :))

    Pacjent to F480 siec Play - poczta TLEN

    1/ sciagnalem ustawienia (sms konfiguracyjny ze strony opa ) - NIC
    2/ ustawilem konto recznie - NIC
    3/ Ustawilem po SSL - wczytuje certyfikata i NIC
    4/ Wlaczylem TLS - NIC

    Za kazdym razem Blad pobierania

    Poczta firmowa po SSL - DZIALA
    Poczta onet.pl bez szyfrowania - DZIALA

    Any IDEA ??

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-28 15:02:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Waldek napisał/a:
> [...]
    > 2/ ustawilem konto recznie - NIC
    > 3/ Ustawilem po SSL - wczytuje certyfikata i NIC

    Pisałam o poczcie wychodzącej (smtp). Jak masz w komputerze i czy Ci
    działa w komputerze. Jak działa to tak samo skonfiguruj w telefonie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-01-28 15:09:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Waldek napisał/a:
> [...]
    > 2/ ustawilem konto recznie - NIC
    > 3/ Ustawilem po SSL - wczytuje certyfikata i NIC

    Do smtp: TLS, port 25. Jak nie będzie się wyświetlał taki port to wpisz.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-28 15:49:16
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Animka pisze:

    > Pisałam o poczcie wychodzącej (smtp).

    Ale on pisze o odbieraniu. Ty jednak masz jak zwykle tyle wspólnego z
    czytaniem ze zrozumieniem, co wschodnie prowincje Chin z kształtowaniem
    zmian zasolenia Morza Bałtyckiego.

  • 10. Data: 2009-01-28 15:55:29
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Waldek pisze:

    > i kiszka - brak odpowiedzi (jestem w zasiegu 3G)

    A potraktuj telefon jako modem i via 3G połącz kompa z netem, a
    następnie spróbuj standardowym klientem. Przynajmniej będziesz wiedzieć,
    czy to słuchawka, czy nie.