  • Data: 2020-11-29 09:40:03
    Temat: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2020 o 00:33, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Ale to las jest, czy parę drzewek? No bo aż tak strasznie nie tłumią.
    > Może jednak wi-fi z porządnymi antenami doleci.

    ja bym się zastanowił czyje te drzewa. w dużych sieciach wifi zazwyczaj
    ludzie mają anteny na domach. ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby
    repeater /router powiesic na drzewie. Jeżeli taki repeater nie będzie
    mial anteny kierunkowej, to nawet nie zauważysz że drzewo cokolwiek
    tłumi. tym bardziej bez liści
    ToMasz