    Subject: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 7 Dec 2020 23:21:57 +0100

    nielimitowany-internet-do-biura

    bilny/cat10047.chtml

    > Twoja odpowiedź jest zła. Celem założenia tematu nie była chęć rozwiązania problemu
    a chęć zrobienia innych w chuja, żeby czas stracili itp. Dlaczego tak uważam? Nie
    można jednocześnie umieć pisać i nie potrafić znaleźć tego co dałeś w linkach. Do
    tego w miarę rozwijania się tematu dokładane są kolejne stopnie trudności. Opis
    problemu też nie jest spójny.

    Jesteś stetryczałym staruchem z Łodzi który nie ma opcji pomocy. Nie
    masz nawet podstawowego pojęcia o propagacji sieci WiFi (2-5GHz) w
    zakresie sprzętu i anten. Nie znasz fizycznej lokalizacji Atlantisa i
    przeszkód terenowych w postaci obiektów, wysokości itp. Brak tobie
    wiadomości w zakresie możliwości korzystania z operatorów GSM czy
    możliwości załatwienia sprawy w sposób "dogadania" się z podwykonawcą
    dla Orange (sieci kablowe). Jesteś PiSdzielcem :] czas umierać Zenuś.
    Grupy dyskusyjne są po to, żeby się wspierać i dyskutować. Skoro uznałeś
    że nie będziesz wspierał, to WYPIERDALAY :] Na smętasz najlepiej :)
    Twój czas minął.
    HOWGH.

    --
    LordBluzg(R)