    From: yabba <...@...pl>
    Subject: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 9 Dec 2020 12:16:04 +0100

    > Tym się różnimy że ja widzę to czego inni nie widzą. Do tej pory miał internet na
    kartę. Najchujowszy jaki istnieje i do tego najdroższy. I nagle przez naukę przez net
    ilość danych wzrosła tysiąc razy. Chociaż przed nauka ciągnęli przez net pracę zdalna
    , jakis abonament filmowy, grali itp. i to wszystko przez net na kartę. Oczywiście da
    się to robić ale trzeba mieć martwicę mózgu. Ewentualnie liczyć że będzie zabawa jak
    się takich co biorą temat na poważnie zdiagnozuje że mają martwicę mózgu. Zaraz
    dzieci idą do szkół i całe bicie piany poszło psu pod ogon. Czy był chociaż jeden
    taki co by napisał że nauka przez net musi się skończyć i że będzie to stosunkowo
    szybko i nie ma co sobie dupy zawracać i zostawić tak jak jest.

    OK, rozumiem Twoją frustrację, że nie rozumiesz o co chodzi w tej
    dyskusji. Może patrzysz pod złym kątem na tą sprawę i widzisz sprawy
    mniej ważne, pomijane przez innych, a nie zauważasz istoty problemu?
    Nie martw się, jeśli nie potrafisz pomóc w tej sprawie i znaleźć
    rozwiązania. Na pewno w końcu trafisz na jakiś obszar wiedzy, w którym
    mógłbyś wykazać się swoimi kompetencjami.
    Powodzenia!

    yabba