    Subject: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Wed, 9 Dec 2020 18:04:25 +0100

    On 09.12.2020 12:39, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Xbox syna - 10-15GB/miesiąc

    To i tak nieźle. Z doświadczenia wiem, że współczesne gry potrafią
    nieraz zażądać sobie ściągnięcia kilkudziesięciu GB "aktualizacji" zaraz
    po włożeniu nośnika. Współczesne tytuły rozrosły się do tego stopnia, że
    na pojedynczym nośniku BD już się nie mieszczą, a żadne studio nie chce
    się bawić w lata dziewięćdziesiąte i żonglowanie krążkami podczas gry
    czy chociażby instalacji.
    Z drugiej strony trochę szkoda - stare gry na N64 czy PSX mogę odpalić w
    każdej chwili. Współczesne staną się niegrywalne nawet w trybie
    fabuły/pojedynczego gracza, gdy tylko zabraknie serwerów...