  • Data: 2021-05-01 08:14:11
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 23:03:50 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > W sensie zajęcia miejsca na BTS, przecież wyraźnie napisałem :>

    No to tak:
    -tych BTS Centertel mial stosunkowo malo, bo tamta technologia mniej
    wymagala,
    -ale mogly byc w dobrych miejscach.

    -potem weszly Era i Plus z GSM, a Centerrtel nie.

    -potem Centertel dostal koncesje, ale tylko na 1800MHz.
    I musial nastawiac BTS, a zasieg w tym pasmie krotszy.
    I o ile pamietam, to "tylko w miastach" byl.

    https://android.com.pl/telekomunikacja/114705-jak-dz
    ialala-siec-nmt-1g/

    J.