    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Mon, 05 Jan 2009 09:32:09 +0100

    dominik napisał(a):

    > Dlaczego luster? Rynek kompaktów jest znacznie większy.

    Dlatego, że jak na razie to rynek luster FF jest nieporównanie większy
    od rynku kompaktów FF.

    Oczywiście nie wykluczam, że mały kompakt FF pojawi się wcześniej niż
    mała lustrzanka FF, ale na razie wydaje mi się mało prawdopodobne i dość
    odległe.

    Cytuję (niejaki dominik):
    "Pełna klatka nie musi być ogromna i ciężka. [...] Niestety póki co ze
    względu na cenę tylko takie są. Najmniejszy i najlżejszy z cyfrowych to
    chyba właśnie canon 5D."

    --
    Mirek